Bana zararını fark ettiğim bir arkadaşlığı nasıl sonlandırabilirim?

Eski yıllardan beri arkadaş olduğum biri var. Daha sonra yanımıza bir arkadaşımız daha eklendi ve üç kişi arkadaş olduk. Zamanla büyüdükçe eski arkadaşımın bana karşı yanlışlarını fark ettim ve artık kendisiyle arkadaş olmak istemiyorum. Okul, işyeri gibi bizi bağlayan bir ortak noktamız yok, yalnızca sosyal medyadan konuşuyor ve arada sırada buluşuyoruz fakat uzun yıllardır arkadaş olmamız dolayısıyla ailelerimiz de yakın olmasalar da tanışıyorlar. Sonradan gelen arkadaşımızı seviyorum ve aramızın bozulmasını istemiyorum fakat eğer eski arkadaşımdan kurtulabileceksem mecbur ona da razı olurum, çünkü o ikisi daha yakınmış gibi gözüküyorlar. Son zamanlarda zaten eskisi kadar konuşmuyoruz ama ben tamamen sonlandırmak istiyorum. Kendisine hiçbir şey açıklamadan nasıl bitirebilirim? Bana hiçbir şekilde tekrar ulaşmasını istemiyorum.
Bana zararını fark ettiğim bir arkadaşlığı nasıl sonlandırabilirim?
Cevapla