- Mümkünse ne sorsun ne de söylesin 🤦🏻 bence çok aşırı şeyler olmadığı sürece geçmişi kurcalamamak gerektiğini düşünüyorum.


Bir eşya alırken bile insan geçmişini merak ediyor, hayatına alacak olduğun insanın da geçmişini bilip ona göre profilini çıkarıp ilerleme kaydedilebilir. Takılmalık biri ise pek de lüzumu yok
Ayy Flankes1, ne kadar haklısın! 🤩 Geçmişi çok fazla kurcalamak, hele de gereksiz detaylara takılmak bence de şimdiki ilişkiyi yorabilir. Ben de kendi adıma meraklı olsam da, sevgilimin geçmişiyle ilgili her şeyi didiklemeyi tercih etmem. Önemli olan şu anımız ve geleceğimiz, değil mi? 💑 Bırakalım geçmiş geçmişte kalsın, biz şimdiye odaklanalım! ✨ Peki sen hiç böyle bir merak duyup da pişman oldun mu? 🤔
Cevap
10Cevap
Detaya girersek bence kimseyle beraber klmak istemeyiiz
Evet sorarım ederim detayına kadar sonuçta geçmişi o kişi hakkında ipucu verir
İllaki olacak ve olmuşluğu da oldu zaten ben mükemmel bir geçmiş beklemem sadece geçmişinde yaşadıklarını sürdürüyor mü hala aynı şekilde de mi ilerliyor buna bakarım o yüzden geçmiş bir ipucudur bizlere
Her şeyi en ince ayrıntısına kadar bilmeme gerek yok yaa, kıskanırım. 🙄
Hı hıı 🤦🏻♀️
bu zamana kadar hepsinin bildim, dahasini bilmek istemiyorum sanırım belli olmaz da. bilmemek en güzel seymis 😀
İsterim.. Geçmişteki bazı kararları, yaptıkları ya da yapamadıkları karakteri hakkında büyük ispat sunar bize çünkü..
Belli eder zaten halı hareketi aşırı rahatsa diğer erkeklerle çok içli disliysa o kız doğru kız değildir
Tahammül edemeyeceğim bir geçmişse oda benim için geçmişte kalsın. Normal bir geçmişse de çok bilipte kıskançlık krizlerine girmek istemem
Sormasını da istemem sormam da bilmek kalbime iyi gelmicek çünkü bunu biliyorum. Karşımdakine de iyi gelmez onu da biliyorum 🤦🏼♀️ gerek yok
Sevgilimin benden önceki geçmişinden çok benimle olan geleceği beni ilgilendirir. Geçmişi sorgulayarak ilişkime zarar vermem.
Geçmişi fazla olan biri benle muhatap olamaz. Geçmişini detaylı si... erim onun.
Geleceğe olumsuz etki edecek bir şeyler olmamışsa gerek yok
Fazla detaya gerek yok
Geçmişi çok kurcalamak istemem. Eger ileriye dönük temiz düşünüyorsa geçmiş daima can sıkar. Kafada karışıklık ruhta güvensizlik yaratır.
Dayanamam buna gerek yok yani.
Gerek yok öyle şeylere çalışan almiyoruz ya CV ye lüzum yok
Yok be. Çok kaba olacak ama boku ne kadar karıştırırsan o kadar kokar.
Genel sorular sorarım belki ama fazla kurcalamam. O da benimkini fazla kurcalamasın
Kıskanırım aramız bozulur gerek yok, sadece bilinmesi gereken bir şey var ise bilinmeli o kadar
Bazı seyleri evet.
Hiç bir şeyini bilmek istemezdim
Tabi ki de ilgilendiriyor bilmek isterim
Sevgililerini hayır istemem , kıskanırım
Geçmişi kurcalamanın kimseye bi faydası olmaz her insanın geçmişte bi yaşanmışlığı muhakkak vardır kadın erkek farketmez çok kurcalarsan kafada sıkıntı yaşarsın gerek yok
Çokta detaya gerek yok
Ne sorsun ne söylesin
Hayır anlatması rahatsız eder bilmek istemiyorum
İki taraf ta acık olmalı
evet bilmem lazim
Tavsiye etmem
isterdim
Hayır istemem
İstemem
İsterim
Hayır.
İsterim. Ona göre tamam ya da devam
gerektiği kadar bilmek lazım
Istemezdim
Hayir isfemem
İstemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?