Sevgililer geçmişte yaşadıkları ilişkileri birbirine anlatmak zorunda mıdır? Sevgilinin geçmişinin ne kadarını bilmek isterdin?

Sevgililer geçmişte yaşadıkları ilişkileri birbirine anlatmak zorunda mıdır? Sevgilinin geçmişinin ne kadarını bilmek isterdin?

Ben her detayını bilmek isterim. Çünkü öyle ya da böyle bahsi açılacak. Sevgilinin geçmişi dediğiniz o ''geçmiş zaman'' diliminde gidilen mekanlar var. Yürünen sokaklar var. Yaşanmışlıklar, isimler var. Yenilmiş içilmiş bişeyler yaşanmış bi kere. Yolda yürürken bu mekana gitmiştim dediği zaman ister istemez ''kimle gitmiş, gittiği kişiyle ne yaşadı'' sorusu geliyor aklına ve için içini kemiriyor. Huzursuz oluyorsun. Soru soruyu doğuruyor. Öğrendiğindeyse aşırı negatif hissetsen de öyle ya da böyle gerçekten seviyorsanız geçiyor atlatıyorsunuz bu bakıma geçmiş bir yerde bir sınavdır da. Ayrıca bir yerde sevdiğin kişinin travmalarını da öğreniyorsun. Ne yapmaman gerektiğini ve onun sevmediği şeyleri de öğreniyorsun. Onu geçmiş travmalarını hatırlatacak şeylerden uzak tutma şansın oluyor ve daha hassas davranabiliyorsun böylece. Geçmiş geçmişte kalmaz asla. Oldu bitti diyemezsin. İnsanlar birbirinde iz bırakır. Onarılmamış geçmişin etkisi geleceğe öyle ya da böyle yansır ama sevdiğinin geçmişini onarırsan ve onun sırdaşı olursan, geçmişi de unutturursun ona. Geçmişin suçluluk hislerini üzerinden atar hafifler. Travmaları etkisizleşir. Güvenini de kazanırsın. Ayrıca geçmişi bilmenin şöyle bir faydası var. Düşün şimdi sevgilinle yürüyorsun ve lavuğun tekinin geçmişte senin sevgilinle ilişkisi olmuş. Kız arkadaşının sana bunu anlatmaya cesaret edemeyeceğine güvenip kardeşim kardeşim geliyor, bıyık altından sana gülerek kız arkadaşınla sanki yakın arkadaşmış gibi selamlaşıyor. ''selin nağber yeaa ehehe'' diyor ve içinden ''ben hadi ordan attım yanındaki lavuğa bak'' dediğini duyabiliyorsun ve sana nasıl üstten baktığını hissedebiliyorsun. Rahatsız olsan da ortalığı aleve vermekte tereddüt ettiğinden sesini çıkaramıyorsun. Ancak bu lavuğun senin hatununun geçmişinde bulunan kara bir leke olduğunu öğrendiğinde daha lavuk yaklaşmadan sadece ters bir bakışınla ''yediğin boku biliyorum yaklaşma s... belanı'' hissiyatını ve korkuyu kökten veriyorsun ve bunu sana sağlayan o geçmiş bilgisi oluyor işte. En ufak bi ters hareketinde bu lavuğa kafayı gömüp yere serme şansın oluyor. O seni vurmadan sen onu vuruyorsun. Hatta kızın geçmişindeki bir şerefsiz kızla yaşadıklarını kızın erkek arkadaşına anlatıp onun ilişkisini yıkmakla tehdit ederek onu suistimal de etmeye kalkabilir. Böyleleri o.. çocukları da var. Geçmişi bilmek bu beladan da koruyabilir. Birader bir kızla çıkıyorsan onun geçmişine ait yükler senin de yükündür. Gerçek bir erkek bu yükle baş edecek kadar cesur ve sevgilisini sahiplenecek kadar sevgi dolu olmalıdır.
Ayrıca onun ilki değilsen beğen ya da beğenme başlarda kıyaslanacaksın. Bu gerçeğe de hazır ol. Onu öyle bir sev ve öyle bir seviş ki, yaşadığı en güzel zevklerin sorumlusu sen ol. Bunu yaparsan cinsel geçmişini de unutturursun. Tüm gün seni düşünür ve sırılsıklam olur.
Hayır tabi ki de bilmek istemezdim geçmişte kiminle ne yaşamışsa yaşamış benim için sevdiğim kadının geçmişi değil geleceği önemli o gelecek de de sadece ikimiz olacağız başka kimse olmayacak.. bu yüzden de geçmişte yaşadığı ilişkileri bilmek duymak istemem. anlatmak isterse de duymak istemeyeceğimi söylerdim ki benim seveceğim kadın da zaten benim gibi düşünürdü bu yüzden de birbirimiz ile uyumlu olurduk zaten her zaman.. ✨
Zorunda değiller. Saygı duymalılar. Sevgili de olsa her insanın özeli ve sırları olmalı. Ama bunları kendisi uygun gördüğü zaman ve kendi rızası ile paylaşabilir tabi ki. Sorgulamak doğru değil. Çok merak iui değil. Bırakalım şu aksın, akarken yolunu bulsun. Güzellikleri görmek bilmek yeterli. Her insan yanlış yapabilir, bunları paylaşıp tazelemek kimseye fayda vermez. Bazan unutmak da güzeldir. Sevgiyle kalınız… 🤗🌸🍃
Teşekkür ederim yorumun için. Güzeldi
Teşekkür ederim 😊
Merhaba,
Sevgilimin geçmişte yaşadığı ilişkileri bilmek isterim az çok detay istemem, kıskanırım, sinir olurum, üstünden geçsin yeterli! 😅
Geçmiş geçmiştir geçmişte olan bitmiştir. Benden öncesi beni ilgilendirmez. Olmuş bitmiş, geleceğimize bakalım, sahip çıkalım. Geçmişte sevdiğimi üzenleri ona zarar verenleri üzerim, çok severim! 😅
Herşeyi bilmemek daha iyi 😆 sinir olmaktansa önümüze bakmak daha mutlu eder bence de
Ya özür dilerim beğenmiştim ama unutmuşum sorunu 😅 Kesinlikle daha iyi bence de ama şey detayda önemli onu üzeni üzerim yani
Önemli değil ne demek 😊 herşeyiyle sahiplenmek çok güzel
Teşekkürler anlayışın için 😊 Görünce bozuldum sinir oldum yani
Sahiplenirim her türlü kendisinden çok sahiplenirim ben onu 😅 ailesinden de çok ailesinden bile korurum 😅
İlişkide en önemli şeylerden biri de o. Güvenin yanında sahiplenilme hissi ve ilgi çok önemli
Bende hep vardı bir boka yaradığını görmedim valla 😂
Doğru kişiye denk gelmemişsin ondandır
Katılıyorum doğru söylüyorsun zaten bu doğru kişi muhabbettinden çok sıkıldım kim çıkardı ise onu 😅 herkes doğru olsa herkes mutlu olsa ne güzel olurdu milyonlarca kalp kırık
Ama yok dimi boşa kendimizi yoruyoruz 😅
Bir yere yazmıştım yok aslında öyle bir şey yani kimse doğru filan değil uydurma bir şey öyle bir şey olamaz hatasız kul olmaz filan 😅 Günümüz insanlarına bakınca asla olamaz 😅
Kötünün iyisi iyiden hallice kötüden de olabilir öyle bir şey
Cevap
38Cevap
Sevdiğimin/ eşimin benden önce bir şekilde yaşadığı muhtemel herkes ve her şey benim nezdimde "yok" ve "ölü" sayılır. Benim için anlamı ve kıymeti olan yegane şey benimle yaşadıkları nett 😎.
Geçmişi geçmişime değer olmadığını fark ettiğim zaman ayrılırım. Ne kadar temiz ve kimsesizsem karşımda ki insanı da öyle isterim. Geçmişi gecmişimize lâyık olan insan ancak biribirinin değerine saygı ve sevgi gösterir. Diğerleri buna kıymet ve değer vermediği için herkesi ve her şeyi tüketip kullanıyor zaten. O yüzden geçmişini bilirim. Bilmediğim biriyle bir dakika devam etmem.
Bir insanın partnerinin geçmişte yaşadıklarını öğrenmek istemek ile sorgulamak karıştırılıyor. Ben eşime geçmişte yaşadıklarını, ilişkilerini, neler hissettiğini sordum. Anlatmak istediği kadarını anlattı. Bunları sorgulayıp tepki vermek haddim değil. Benden önceki hayatı onu ilgilendirir. Ben de onun öğrenmek istediği kadarını anlattım. O benim eşim. Onu sever ve değer veririm. Yaşadıklarına saygı duymak da bunun bir parçası.
Evet, çoğu kişi yalan söylüyor geçmişi ile alakalı hiç sevgilisi olmamışta hiç eline erkek eli değmemişte sonra kendim geçmişlerini araştırıp öğrendiğimde metro istasyonu gibi olduklarını görünce ciddi anlamda tiksiniyorum ve soğuyorum. Yalan olan bir ilişkide daha sonra her şey olur. Ben geçmişimi saklamam.
Benden önce başkalarına bekaretini verecek ya da türlü cinsellikler yaşayacak sonrada bana , sütten çıkmış ak kaşıkmış gibi evlenmeden olmaz diyecek yok öyle yağma
Bunun bu ülkede örneği çokça mevcut. Özellikle 2000 sonrası
Ben duymak istemem açıkcası. Benden öncesi beni ilgilendirmez. Önemli olan benden sonra olanlardır. Ama tabi eğer varsa öyle çok çok önemli bir şey bilem gereken eyvallah ama başkasına gerek yok. Ben kıskanç adamım belayım ben bela 😂😂😂
Göztepeli demek yeterli olur 😂
Ruhumuzda varsa suçlu bizmiyiz 😂😂 sıkıntılıyız belayız 😂 isyanımız var ❤️💛
Alayına isyan ölümüne GÖZTEPE ❤️💛
Gelsin kombineler ölümüne ölümüne ❤️💛
Evet geçmişe önem veriyorum. Şu anki hali, geçmişinin eseri sonuçta. Ayrıca herkesin eski sevgilisi olmuş birini istemem. Geçmişi kabarık insanlar itici geliyor nedense.
Yaşıtım hanımefendilerin ortalama 20 civarı ilişkisi oluyor her birini öğrenmeye vaktim de yetmez midem de kaldırmaz. En iyisi yalnızlıktır.
Geçmiş yok hükmünde olmalı….
geçmişindeki kişileri saygıyla anıyorsa…
öfkeyle de ansa … tam unutamamıştır bence … istemem….
tam kalble olacak yarı kalble yetinmem…
Evet bilmek isterdim ona göre davranabilirdim sevgilimin yaşadıklarını öğrenirim ben de ona göre davranırım
Geçmişini merak ederim çünkü geçmişi geleceğini kısmen belli eder. Ayrıca geçmişi ilişkiler ile dolu birisini istemiyorum. Kendim gibi olsun isterim.
Herşeyi bilmek istemezdim.. bu can sikabilirdi.. onun için benimle olana bakıp devam etmek en güzeli
Merak ederim ama bilmesem daha hayırlı olabilir. Anlatmak isterse anlatır zaten detaya girmeden anlatsın
Bilmek ister ve eski ilişkileri bugünümüze dâhil olmadığı sürece sonuna kadar anlayış ve saygı gösterirdim.
Az çok hepsinin biliyorum ama benden gidenee öyle anılar oyle hatıralar ekledimki doya doya sorar öğrenir
Bilmesem daha iyi olur. Konuşulmasını sevmem sormam da. Sadece geçmişi geleceğine etki etmesin yeter. Kimsenin artığı ile uğraşmak istemem
Ben kıskanç bir insanım, yanımda anması bile beni aşırı etkiler.
Geçmişim senin için önemli değil, sorgulama diyen kızı orada bırakın, yüksel ihtimal çok sıkıntılıdır. Zaten bu arada bu konuda neredeyse hepsi yalan söylüyor, öğrenmeyeceksiniz
Bu arada geçmişi önemli değil bana geleceği lazımcılara diyorum insanın geçmişi neyse geleceği de odur. Klupten bardan veya tinderdan bolca tek gecelik ilişkiler yaşamış kişileri istemezsiniz, istiyorsanız da çok ağlarsınız ilerde 😂😂
Evet zaten bir ilişki kurmadan önce karşındakini tanırsın. Öyle biri olup olmadığını geçmişinden ziyade tanıyarakda öğrenebilirsin.
Bunun için uzunnn bir zaman gerekir
İstemem. Ama ne sorarsa anlatırım kadınlar takıntılı varlıklar.
Evet bilmek isterdim. Geçmişinde aldatmış biriyle olmazdım..
Geçim geçmişte kalırsa merak etmem, geçmişi güncellemek isterse yollarımı ayırırım
Yani detaylarını sormam, umurumda olmaz ama yol geçen hanı da olmasın hayatı..
Hiç bilmek istemem🤔 anlatıyorsa, biliyorsam zaten onunla olmam😂 en takıldığım şey bu🤔
Geçmiş geçmişte kalmıştır. Bilip kendime yük yapıp ona da hayatı zehir etmem
Kim olduklarıyla ilgilenmedim asla ama beni onları mi kopek etti
Ay ben sevgilimle yeni yeni sevgili olurken m@l gibi soruyordum bilmek istiyordum sevgilim kapatmak istiyordu ben ise çocuğu sorguya çekiyordum ne s@laktm abi ya
Geçmiş geçmişte kaldı önümüze bakalım derim. Anlatırsa kıskanırım. Bilmemek daha iyi 😂
Acikcasi ben bilmek isterdim. Ozellikle neden ayrildilar diye sorardim. Sonuc olarak ayrilmalarindaki sebep bizimkisindeyse ve bu sebep hosuma gitmezse olmaz
Olan olmuş. Kasmanın bir anlamı yok
Önemli değil ama yüzeysel anlatsa fena olmaz.
Azıcık bilsekte olur
bana geçmişi değil geleceği lazım
Bravoo
bilmekte fayda var ama tepki göstermek * olur
Ben istemezdim bilmek ilişkiye zarar verir bana göre
Bi yandan bilmek isterim ama bi yandan da bilsem kötü hissedeceğim
Geçmişi olan biri benim hayatımda olamaz.
Bilmek isterim
İsterdim dürüstlük sart
Hayir, saygı duyar önüme bakardım
çok gereksiz buluyorum
Bence fazla bu konulara girilmemesi gerekir.
Öğtenmek isterdim, geçmişe önem veren birisiyim
Hiç umurumda olmaz seviyorsam geçmişi.
Bilsin istiyorsa ben şeffaf bir adamım
Sinir olacağım bir şeyse anlatmasın 🤣
Hayır istemem asla
ben de istemem. geçmişi deşmek mutsuzluk getirir
Birbirimizin ilk sevgilisiyiz
Evet biliyorum
Gerek yok
Tabiki istemem
İsterim tabi ki
Evett tabi
Değil
💐🌺🦋🙊
İsterim baya merak ederim
Evet
İsterdim
Bilmek istemem
Hayır.
Bazı sorular sorardım tabii ve saygıyla karşılarım
Benim için önemli olan mükemmel Oràl yapabilmesi
Hiç gerek yok
Bilmemek daha iyi :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?