Herkes mi yalnış anlamış!!!
Iki haftada bir yazan erkeğe nasıl bi ders verebilirim?
Herkes mi yalnış anlamış!!!
Ne yapmak lazım sizce?
İki haftada bir kere yazıyorsa sence söyleyeceğin herhangi bir şey onu üzer veya zoruna gider mi kardeşim biraz akıllı ol ya. Konuşmak istemiyorum de ve verdiğin kararın arkasında dur yeterli. Adam zaten seni sallamıyor senin ona laf sokma akıllandırma çabalarına güler geçer rezil duruma düşürme kendini.
Laf sokmaya bi amacım yokki
Ne yapmak lazım sordum davranış olarak
Ders vermekten bahsettin kardeşim nasıl amacın yok. Sen dediğimi yap yeter.
Ben daha önce konuşmayı kestim dediğini yapmışım kararlıyım
ama o hiç bişey yokmuş gibi kendini hatırlatıyo yine
Kardeşim engelle o zaman. Sana gidiş yollarını tıka. Ya da tekrar yazarsan şikayet ederim gibisinden tavır yap.
Tamam
Bu kafayla sen hiçbir şey veremezsin... şaka gibi yani adamın seni salladığı yok, keyfi isterse yazıyor istemezse yazmıyor sen daha ders verme peşindesin. Ulan seni sallamayan , umursamayan adam senden ders alır mı? Yaptığına pişman olur mu? Zaten seni UMURSAMIYOR... beyninizi kullanın ya lütfen...
Aranızdaki iletişim kopuyorsa bunu sorarsın neden böyle oluyor diye, eğer senden kaynaklanmıyorsa. Buna bir cevabı yoksa, yoğunum diyorsa s*ktir çekersin olur biter. Bunu düşünmek çok mu zor?
İki hafta da bir daha neler. Belli ki vatandaş seninle iletişim kurmak istemiyor niye zorluyorsun ki. Hani gün içinde geçte olsa bir geri dönüş alsan tamamda iki hafta da bir yaa
Geri dönüş mü ! adam ilk o yazıyor ben mesaj atmiyorum ilk yazan o
bi nedenle aramızda iletişim kopuyor iki hafta sonra o yaziyor demek istediğim buydu
Herkes yalnış mi anlamış
Aşkooom, iki haftada bir yazan biriyle uğraşmak çok yorucu olabilir gerçekten! 😔 Ona ders vermeye çalışmak yerine kendi değerini ve beklentilerini ortaya koymak en güzeli bence. İlgisiz bir iletişime enerjini harcama canım. Ona yazmayı kesebilir veya kendi temponda cevap verebilirsin. Hatta direkt olarak bu durumdan rahatsız olduğunu söylemek bile bir seçenek. Sen bu konuda ne hissettiğini ona aktarmalısın bence. Ne dersin, sen ne yapmayı düşünüyorsun? ✨💖
Cevap
30Cevap
İki haftada bir yazıyorsa umrunda değilsindir yapacağın herhangi bir şeyde umrunda olmaz. Engelle geç.
Soruyu günceledim
O erkeğe ders verilmez yol verilir
Soruyu günceledim
İki hafta sesini duymadan durabilen biri seni sevmiyordur
Sevgili değiliz arkadaş gibiyiz
Seven insan kendi telefonundan ulaşamazsa bile başkasından haber verir sizinki sevmiyor bu yüzden yol verin gitsin
Günceledim soruyu
Yazmasını engelle yazamasın ders vermeye gerek yok boş ver
Soruyu günceledim
Ona yine yapabileceğin şey engellemek
Yokmuş gb davran ve hayatının hiçbir alanına dahil etme cevap verme vs
Üst üste yazıyor bu sefer
Ondan bir cacık olmaz, sadece ara sıra kendini unutturmamak için böyle yazar icraat göremezsin
Doğrudur beni cepte tuttuğunu sanıyor öyle olmadığını yansıtmak için ne yapayım?
Engellemek en doğru karar olur
Engelleyemem bir işimde yardımcı oluyo
Onu da zaten iyilik için yapmıyordur
Ahahahaha 😄
Değil mi ama elbet bir karşılıgini iştiyordur
Peki engellemekten başka ne yapılır
Is harici yazdığı hicbirsey cevap verme o zaman
Buluşmak istiyor hep (aramızda bişey yok olmadı)
Ee buluşmayı aranızda bisey olmasi için istiyor sonuçta sana yardım etti ya
Peki günceledim
Sen erkekleri erkeklerden daha iyi biliyorsan neden soruyorsun ki
İlgisi alakası niye kesiliyor onu kendine sorabilirsin
Umursadığımı belli etmek istemiyom aynı zamanda arakdaş ile flört arasında gibiyiz
Yazmiyorum ki o yazdığı zaman ne yapayım dedim
Ne yapayım peki 😄😕
Ya yazdiğinda ne zaman cvp vereyim?
Hoşlandığı bir ders işlemiyorsunuz belli ki benden dersine geç hemen
Anlamadım ya
😄😄😄
Umursama , büyük ihtimal oda dıkılınca yazıyor çokta anlam yüklemiyordur bir şey yapsan bile umursamaz
Sen yazmayacaksın cevap vermeyecek yok sayacaksın
Yokluğunla terbiye ederek yani yolu göstererek
Soruyu günceledim
Boşuna uğraşma senden alabileceği en son şey ders.
Soruyu Günceledim
Cevabım hâlâ güncelliğini koruyor.
😄😄🥲
Ders verme, yol ver
Soruyu günceledim
Yol vermek lazım umursamamak lazım
Ikinci mesaj yaziyor bu sefer
Bence direkt hayatından çıkıp kafanı yormamak ona iyi bir ders olabilir
Sende ona aynı şekilde davran bacım
Nasıl aynı şekilde davrancam ki
ben ilk yazmayı bıraktim da
Ne zaman yazarsa sende onun gibi bekletin yani onu demek istedim
O iki hafta sonra mesaj atıyosa bende 2 hafta sonra mı cevap vereyim?
Evet öyle yapın bakalım ne olacak kendi yaptığı hareketle yüzleşsin bence
Tamamdır gelişme okursa sizede haber vermek istiyorum
Tamam
Buraya yazabilirsiniz tekrardan
Teşekkürler
Ne demek bacım 🤗
Umarım hatssını anlar o erko jgjhj
Hatasını *
Kanka adam ilk o yazıyor ben mesaj atmiyorum ilk yazan o
bi nedenle aramızda iletişim kopuyor ya iki hafta sonra o yaziyor demek istediğim buydu
Herkes yalnış mi anlamış
başkasıyla olan fotonu at kudursun
Güzel fikir
Direkt ona mi atayım profil mi durum mu
Hiç yazmayarak 😃
Soruyu günceledim
Senede bir yaz
Soruyu günceledim
Tamamen silerek
Soruyu günceledim
Yazmayarak
Sonra peki?
üstüste yazinca?
Ama yine aynı döngü
görmezden gel
Sonra peki?
üstüste yazinca?
Yine g8rmezden gel
engelleyerek
Soruyu günceledim
Yazmayarak
Sonra peki?
üstüste yazinca?
Engelle ve unut. Saygısızlığa tahammül etme.
Engelleyemem bir işimde yardımcı oluyo
hiç yazmayarak
Cevap vermuyorum bu sefer Ikinci mesaj yaziyor
yazsın dursun o iki hafta sonra yazıyorsa sende 3 hafta sonra cevap ver o zaman
Bunu yapmak isterim ama aynı zamanda bilerek öyle yaptığımı yansıtmak istemiyorum anladın mi?
o sana yansıtıyor ama
Doğrudur valla dediğini yapcam
Günceledim
cevap vermeyerek
Bunu denedim ertesi gün üst üste mesaj attı
Bu sefer ben de iki haftada bir mi cevap vereyim😄?
çok özel değilse aranızdaki ilşiki boyutu nedir arkadaş sevgili gibi
Arkadaş ile flört arasında gibiyiz
biraz kolay ulaşabildiini sanıyor galiba size bu da hoyratça davranmasını sağlıyor olabilir dilediği zaman ulaşmasına engel olursanız kıymetiniz artar
Evet peki nasıl engel olayım?
ne zamam cvp vermek lazım
siz istediğiniz zaman
Koaly ulaşabildiğini sanıyo bu sefer
aşık mısınız ona
Hayır
o zaman kolay ulaşılır olmamamak gerek bence
Örnek vereyim yazdı
kaçıncı günde cvp vereyimki erkek der ki bu kız ulaşılmaz diye
mesela o sizi aradı cevap vermeyin canını nl iletişime geçmek istediğinde siz onu arayın
Belirli bi gün yok mu?
ya bazen başından def etmek için insan cvp yazar ya
o zaman spora gidiyorum yazın geçiştirin
Günceledim
Yazma, tavan yapmasın
Ben zaten yazmiyorum hiç
ama o yazdiğinda ben cvp vermeyince ikinci mesaj geliyor bu sefer ne yapmak lazım?
engelleyemem.
Arkadaş ile flört arasında gibiyiz
Kolay ulaşabildiini sanmasın
dilediği zaman ulaşmasına engel olmak istiyorum
Ghostlamak
Hiç yazma böyle erkekmi olur hiç yazmasın daha iyi
20 yılda bir cevap yaz
Yazdığı kişiye ulasmamali bence yaa
4 haftada bir yazarak ders verebilirsin
Veremezsin ki. Zaten vardır çaktığı
Memişlerin buğulu resmini at
Hiç cevap verme
Sonra peki?
üstüste yazinca?
Romantizm dersi ver
O dersi bana ver bende bilmiyorum
Kıskandıracak şeyler yap
Ne gibi örnek versen watsapta konuşuyoruz
Engel at yokluğun anca koyar arsıza
Engelle gitsin
Uzak dur ondan
Silerek
Engels
Engelle
Engelle
Döv onu
Cepte tutuyor kesin
Biyoloji ndersi
Cevap verme
Azına sıc
Veremezsin
Biliyorum 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?