Sevgilim yok diye eksik miyim, yalnız kalmak normal mi yoksa bende mi sorun var?

Benim kardeşlerimin hepsinin ilişkisi var, halam gelip senin de olsaydı ya deyip duruyor, sanki bu bir eksiklik gibi davranıyor, bunu da sürekli söylüyor, moral bozuyor ama ben kimsenin benimle bir yola gireceğine inanmıyorum. Bu zamana kadar olmadı, bu zamanda da olmayacak, sevilen bir insan değilim.
Sevgilim yok diye eksik miyim, yalnız kalmak normal mi yoksa bende mi sorun var?
Cevapla