Sevgilim yok diye kendimi değersiz ve yalnız hissetmem normal mi, ne yapmalıyım?

Yalnız hissediyorum ya nedense sanki bı sevgilim olsaymış daha değerli mutlu hissedecekmişim gibi geliyo
Sevgilim yok diye kendimi değersiz ve yalnız hissetmem normal mi, ne yapmalıyım?
Cevapla