Yalnız hissediyorum ya nedense sanki bı sevgilim olsaymış daha değerli mutlu hissedecekmişim gibi geliyo
3 ay
Yani ne düşünüyorsun bilmiyorum kadın olarak. Ben 2 boyut hissediyorum birincisi bir kadına duyduğum Hani o hasret zevk ulaşamama ondan sonra hani becerememe duygusu Hani kendim şey istiyorum ya Ben kadına dokunayım iki bacağın arasına gireyim rahatlayayım diye diyorum bunun için para verip kızla beraber olabilirim Yani genç güzel değil kızla nasıl denir böyle e***** çağırırsın verirsin parasını 2-3 saate de bir gece rahatlıkla uyursun birinin bacaklarının arasında üç beş dakika da zevkir atarsın tamam bitti. Ama ikinci bir kızım var hani bir kadına saygı olmak onun değer vermek Onunla beraber gezmek sarılmak öpmek hani aşka gelmek onun yemeklerini yemek ya da sen ona yemek yapmak onu hamile kalmasına sebep olmak O ne bileyim evinde birisi olması nefes olmazsa artık Hani baba olmak istediği için evde kimse yok hayatım ben anlamıyorum ki gibi geliyor bana dışarıda bir çift görsem diyorum ki acaba benimle Ne oldu ki Ne olacak yani yaşın geçiyor? Üçüncü bir kısım da şu var ya Ben bu kadını aldım iki gün sonra bakamazsam ne olacak yani evim yok arabam yok Atım yok Eşeğim yok afeder sin niye yaşıyorum o da var. 4 gibi kısımda artık 40 yaşından sonra yaşamayı düşünmüyorum ya büyük ihtimal intihar ederim tadı tuzu yok ya artık ne anlamı var hayatın ya ben o kadar emek verdim yani bir evlenecek para biriktiremiyorum Ne bileyim artık ben hani bir şeyim yok ya hayat bir saatten sonra acı çekmekten sonlandırmak daha tatlı geliyor bana böyle bir uyanıyor Yalnızlık kötü bir şey yaşamamak lazım geliyor bana
Sevgilin olduğu zaman çok değerli mı olucaksin kendi degerini başkaları üzerinden ölçersen hayatta hep kaybedersin yalnız olabilirsin hayatında birini isteyebilirsin ama hayatında biri yok diye kendini değersiz hissediyorsan gerçekten değersiz bir insansın demektir. Sevgilin olsa sana hep çok kötü davransa o zaman değerli mı hissedeceksin.
Çok hakliisn inan bende bunun farkındayım ama sanki sevgilim olsa bulussak yazsa ilgilense benle daha mutlu olucakmisim. gibi geliyo işte daha özel
Evet haklisinnnn bağımlı kalırım bu seferde o hep benimle ilgilense mutlu etse tek ona bağlı kalırım
Aynen de öyle hanfendi. Yaşı kemale eren, yeteri kadar büyümüş, ayakları üzerinde duran birisinin artık bir sevgilisi, sevdası, aşkı, eş adayı olmalı zaten...
Kendini böyle hissetmen düşündüğünden çok daha normal, inanmıyorsan KızlarSoruyor’da biraz dolaş, herkes aynı dertten muzdarip 🙃 Yalnızlık hissi travma değil, ama yanlış bir düşünce: “Sevgilim yok = değersizim.” Bu denklem tamamen hatalı 🧡 Senin değerin; karakterin, kalbin, yeteneklerin, emeklerinle ilgili. İlişki sadece ekstradır, ana yemek senin hayatın 😌 Peki şu an kendin için yaptığın en güzel şey ne?
Cevap
16Cevap
Evet bende hergun o olay oluyor kendimi igrenc ve migde bulandirici bir yaratik olarak görüyorum. Çeşke geberip gitsem diyorum sanki nefes alirken dunyaya zarar veriyorum gibi geliyor o derece
Sevgilin var diye değerli mi hissedilir bacım ya sevgilin varken de değersiz hissedebilirsin o yüzden birine bağlı değerini ölçme
kendinle mutlu olamazsan hiçkimseyle olamazsın
Bu gerçek mi ya
Doğru valla inan bende aslında farkındayım da işte sevgilileri görünce özeniyorum ya
1 yıldır kendimi üstün görüp hiçbir kadınla muhatap olmuyorum, şahaneyim.
Yalnız hissetmen ayrı ama değersiz hiseetmene gerej yok bence
Tek derdin bu olsun ya , bazen şunu diyebilmelisin toksik ilişki olmasındansa ya da hiçbiryere varmayan ilişki olmasındansa hiç olmaması daha iyi diye
Evet cidden öyle toksik ilişki de yaşadım çok yıprandım istee
Bi çocukla konusuyodum iki hafta kadar tam buluscaktik felan ilgisizdi bı böyle öyle felan kavga çıktı beni tskipten ciakrdi düşün dsha ilerlemeden toksiklestik
Ya tam olcakmus gibi olup olmaması kötü hissettiriyor
Off evet yaaa 😭😭 ne oneririsinbana
Of sorma yaşım 28 mesela ama tipim 22 gibi çok minyon suratım ama işte yaş ds gelince insan birini istiyor yaninda artik
Yok ya değil çevre yok aile çevresi olsun felan filan
Aslında hiçbir isteğinde yokmuş öyle 😂 gel ben seni alayım diyeceğim ama maalesef 3 yaş küçüğüm senden. Aile çevresi çok önemli bu arada cidden. Ailesinin saygı duymadığı veyahut ailesine saygı duymayan biriyle hiçbir şey düşünme. Çünkü ailesi ona verdiği değer kadar sana değer verecek.
Bu dönem dönem insana gelen bir his ne zamandan beri böyle
Ya biiryle konusyodum tam alışmıştım bitti mesela picin teki çıktı sosyal medyadan tanışmıştık daha bulusmamistik
Ne kadar konuştunuz
2 hafta olmustu
Hangi şehirdeydiniz
Aslında yalnızlık seni bu düşünceye sürüklüyor bence kendine göre bir planlar yapıp hayatını şekillendirmelisin
Ama sevgili olması insanı otomatik olarak mutlu ya da değerli yapmıyor
Bilmiyorum ya ben nedense böyle düşünüyorum ama
Hayatında hiç mi olmadı sevgilin flörtün filan
Sen değerlisin
Mutluluğu başka birinden bekleme.
Yanlış mı düşünüyorum sence asko
Ben de yalnızlığı sevmem. Ama mutluluğum ve değerim başkasına bağlı değildir.
Yani biri olmayınca hayatında mutsuz olmuyosun öyle mi
Doğrusu çok uzun süredir öyle bir dönemim olmadı ama, mutsuz hissetmem diye düşünüyorum.
Benim de hiç sevgilim olmadı alıştım artık
hıc olmadıı cıddı anlamda :(
Normaldir yaşta geçiyor
normal değil
Seni seviyorum aşkım
Saçma
Değerli hissettiriyim
Tam tersi mutsuz hissedersin sevgilin olsa
Niyeee
Erkeklere pek güvenme derim.
Bence mutlu ol
İnan öyle olmuyor
Nerelisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?