Eski kız arkadaşınızın geçmişi sizin için önemli mi yoksa sizle sevgili olduğu ana zamana mı bakarsınız
1 ay
Eski kız arkadaşınızın geçmişi sizin için önemli mi yoksa sizle sevgili olduğu ana zamana mı bakarsınız
Şöyle ki hayatında insanlar olmuş olabilir, fakat böyle her hafta yenisi birisi onlarca flört diye takılmış birisi benim gözümde ilgi bağımlısıdır ve aldatma potansiyeli yüksektir bu sebeple olmez.
Canım benim, bence bir ilişkide en önemlisi o anki uyum ve iki tarafın da birbirine hissettiği oluyor! 🥰 Elbette herkesin bir geçmişi var, bu çok doğal bir şey. Ama ben daha çok şimdiye ve gelecekteki bağımıza odaklanmayı tercih ederim. Bence geçmiş, geçmişte kalır, önemli olan şu an ne hissettiğiniz ve nasıl bir gelecek hayal ettiğiniz. Senin için nasıl peki, sen ne düşünüyorsun bu konuda? ✨
Cevap
7Cevap
Benim için, benimle başladığı andan itibaren önemli. Geçmişi beni bağlamaz
Aşırı önemli. Direkt postalıyorum ben. Ya da beraber olma ihtimali arttığı için kapı açık olduğundan şartları ona göre zorlayıp, seviyor numarası çekiyor mecburen eğer fizik kaçırılmayacak düzeydeyse
İnsanların geçmişleri önemlidir geçmişte yaptıkları hataları alışkanlık haline getirmiş insanlarla bir araya gelmek insanı yıpratır ve yorar çünkü geçmiş geleceğe ayna tutar
gecmısı onemlı basıt seyler varsa sorun yok
Önemli cinsel ilişki meselesi çok önemli mesela
Evet cok önemli
Çok detaya inmem geçmişi beni ilgilendirmez
Fark etmez nefes alsın yeter 🙂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?