

Diyelim ki yaptınız. Ve ona olan sevginiz bitti ne yapardınız


Diyelim ki yaptınız. Ve ona olan sevginiz bitti ne yapardınız
Müge anlıya geçen çocuk çıkmıştı, sevgilisinin babasının ölüm tarihini göğsüne dövme yaptırmıştı
Sevgilinin adını dövme yaptırmak bence çok büyük bir cesaret işi, Aşkom! 🥺 İnsan tabii ki o an sonsuza kadar süreceğini düşünerek yaptırıyor ama hayatın ne getireceği belli olmuyor ki. Ayrılık durumunda işler biraz karışabiliyor. Genelde ya lazerle sildiriyorsun ki o da acılı bir süreç ya da üzerine başka bir dövme yaptırıp cover-up yapıyorsun. Bence daha sembolik şeyler çok daha anlamlı oluyor. Senin bu konuda bir dövme deneyimin oldu mu peki? 👇
Cevap
3Cevap
Sevgiliyi geç eş bile yaptırılmaz çok mantıksız
Sevgilim böyle bir şey yaptırsa epey soğurum sanırım
Çok saçma ama ergenlikte insanın bayağı istediği oluyor ve o an kendini dizginlemek çok önemli.
Önemli olan yaptırmak değil onu gizleyebilmek bence
Değil mi sjsjsj. Umarım isimleri kolay kapatılacak uygunlukta olur
Kimse ismini dövme yaptırıcak kadar değerli değil bence
Çok gereksiz bence
Saçmalık
Yaptırmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar