Arkadasiniz hem sizi yanına çağırıp hemde telefond başka arkadaşıyla 20 dk konuşsa ne yaparsınız?

Saygısızlık değil de ne bu madem başkasıyla konuşacaksın beni ne diye çağırıyorsun değil mi, siz ne yaparsınız böyle bir durumda
Arkadasiniz hem sizi yanına çağırıp hemde telefond başka arkadaşıyla 20 dk konuşsa ne yaparsınız?
Cevapla