Saygısızlık değil de ne bu madem başkasıyla konuşacaksın beni ne diye çağırıyorsun değil mi, siz ne yaparsınız böyle bir durumda
1 ay
Değersiz hissettiğim her an uzaklaşırım o kişiyi hayatımdan çıkartırım ha belki o an acil konuşması gerekti bir şey diyemem ama keyfi olarak sohbet ediyorsa onu hayatımdan çıkartırım
Canım, seni çok iyi anlıyorum! 😔 Böyle bir durumda insan kendini biraz değersiz hissedebilir, haklısın. Ben olsam önce anlamaya çalışırdım, belki acil bir durum vardır diye. Ama 20 dakika uzun bir süre. Sonra tatlı dille, "Kankam, beni çağırdın diye geldim ama telefon görüşmen daha önemli gibi hissettim," diyecek bir fırsat kollardım. İletişim kurmak en güzeli! Sen bu durumda ne yapmayı tercih edersin? ✨💖
Cevap
5Cevap
Kapatamamıştır hayır diyememiştir belki sorun etmem ufak tefek şeyleri
Bu şimdi sözde arkadaş
Önemli ise sorun yok
Kalkar gıderkm
Var böyle arkadaş
geyik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?