Nişanlım telefonunda kız profilleriyle yazışmış, sizce bu aldatma mı yoksa normal mi?

3 yıllık ilişkim var, 2 aydır nişanlıyım. Ailem ilk başta karşıydı, benim mutluluğum için kabul etti. Sonra 2 gün önce telefonunda bir arkadaşıyla konuşmalarını gördüm, kız profilleri atıp çok güzel vs. konuşmalar yapmışlar. Parça parça şeyler var aklımda, tatlı yol verdik bitti rahatladım (benim için değil bu) bir daha telefonumu uçak moduna alırsam mahveder beni vs. gibi şeyler yazmış.
Nişanlım telefonunda kız profilleriyle yazışmış, sizce bu aldatma mı yoksa normal mi?
Cevapla