Arabası falan yok ama durağa bırakabilir yürüdük sonra bıraktı ama ilk onu deyince zoruma gitti ayrıldım
29 gü
Arabası falan yok ama durağa bırakabilir yürüdük sonra bıraktı ama ilk onu deyince zoruma gitti ayrıldım
Merhaba,
Benim bile zoruma gitti. 😅
Zoruna gitmesi normal. 😅
Hep öylesi sevilir tercih edilir genel olarak. 😅
Kullanmaya gelince, zorla yapılan bir şey yok, kullanılmakta saçma olur...
Canım benim, böyle bir durumda kırılman, hatta kendini kullanılmış hissetmen çok doğal. ❤️🩹 Duyguların tamamen haklı, gerçekten hiç hoş bir davranış değilmiş bu. Sevdiğin insanın, samimiyet yaşadığınız bir gecenin ardından seni yurduna tek göndermesi, insanı düşündürür. 🥺 Bence ayrılmakla çok doğru bir karar vermişsin, çünkü sana değer veren biri seni asla yarı yolda bırakmaz, değil mi? Sen bu konuda ne düşünüyorsun, güven senin için ne kadar önemli bir kriterdir bir ilişkide? 🤔
Cevap
28Cevap
Kullanıyordan daha çok kullanmış o ne lan öyle nuri alço filmi gibi kullandırma kendini kardeşim bi ite değmez
Çok yorulmusmuxs sevisirken oyle demiyordu ama
Ne kadar kaba bir davranış sen çantada keklik ya da ona mahkummusun...
Sana saygı göstermemiş sevgi onun olsun...
Engelledim her yerden
Baya da elim yüzüm düzgün çok begenilirim niye böyle davrandi bana anlamadim
Özler mi beni
Baska kiz olursa da unutur gibi
Sana çaktıktan sonra ondan ayrılman onu sdikler mi sence
O olmadi bakireyim surtunduk ama
Al işte bütün erkekler hepsi aynı 😂 ondan bir halt olmaz menfaati bitince arkasını dönen erkekle yola cikilmaz
bir kadına böyle bir muamele çok çok ayıp bir durum. hiç tasvip etmiyorum. bu devirde gençler neden böyle
Kullaniyo tabiki , isim bitti hadi git demek istemis daha nasil göstersin takmadigini amacini
Haklısın sevmistim anlamak istemedim sanırım
Olur öyle , ama iste herkes ayni sevmiyo maalesef , oyuzden boş ver yoluna bak kendini sonradan kötü hissedecegin seylerde yapma , sen daha önemlisin deger ver kendine , sen vermezsen kimse vermez
Ayrılmanın onun umurunda olduğunu sanmıyorum
Ayrıl daha vercek çok erkek var. Şehir neresi
maalesef kullanmis bn bile oyle davranmiyorum. Once kahvalti sonra eve birakiyorum
Yemek yaptı ama sonra sevistik zaten
Istaanbulda misin?
Belkide özlemiştir birşeyler yaşamıssanız olamaz mı?
Artık açmam o engeli
Ok..
Ayan beyan kullanıyor yani çok mu ileri gittiniz
Surtunme oldu Ama kıyafetine boşalmış baya yiyistik
Hımmm bence ayrılmalsın yani böyle yapılmaz
Boşaldınmı tatmin oldun mu
Ayrıldım zaten
Engelledim her yerden
Çok iyi yapmıssın
Unutunca da mı acmayayim engeli
Hayır hiç açma yani o bunu hak etmiyor
Bakireligini verme ona
Daha canli ve seni önde tutanla ol
Nedenini biliyosun dimi bunlarla alakası yok tahmin ediyorum nedenini
Olan olmuş umrumda olmaz zaten sevmiyormuş
Alacağını almış
Kullanmış evet
İhtiyacını gidermiş senle.
Kullaniyo tabi. Her erkek aynı
Igrenclwr
Kesinlikle
ahahaha peçete muamelesi
Evet kullanıyor
Puhahaa caktı gönderdi
Cakmadi bakireyim ama surtunduk
Aboo ne diyosun ya
Evet
Cebine harçlıkta verdimi
İyi yapmışsın.
Nerden bulursunuz böyle çapsız vasıfsız herifleri
Kullanıyor tabi.
Ever
Kullaniyo net elde etti
Kullanıyor
Hevesini alıyor
Saf kız
Şerefsiz oe
Senmi istedim omu çagırdı
Kullanmış
Ne yaptiniz ki
Sevistik surtunduk
Bakire misin
Evet
Ciril ciplakmiydin
Noo
Ne vardi ustunde
muhtemelen
Yaşlar kaç peki
Oral oldu mu
Cevapl
Aferin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?