Biliyorum sevgilim bana uygun degil ama ondan neden kopamiyorum, neden hala seviyorum?

Sevgilim aslında doğru bir insan değil. Hissettirdikleri doğru da olsa yaşamsal uyuşmuyoruz. O daha çok şımarık, ev geçindirebilecek biri değil. Ben daha olgunum. Aileler de sıkıntı zaten. Aynı köylüler ve arada da düşmanlık var. Ama bir şeyler bulmuşum herhalde de ondan ayrılamıyorum. Ya da daha önce hiç sevilmediğim için onda gördüğüm en ufak sevgi kırıntısıyla idare ediyorum.
Biliyorum sevgilim bana uygun degil ama ondan neden kopamiyorum, neden hala seviyorum?
Cevapla