Efendi erkekler neden sevilmiyor, neden aşık olunan değil de sadece garanti görülen oluyoruz?

Neden biz de beğenilen, aşık olunan olmuyoruz hiç. Ben hiçbir yerde görmedim böyle birine aşık olunduğunu, genelde hayatını garantiye almaya çalışan kadınlar evleniyorlar o kadar, çok sevdiklerinden de değil, üzmez, dediğini yapar, kötü alışkanlığı yoktur, başka kızların da zaten ilgisini çekmez, kafa rahat olur. Yanlış mı düşünüyorum.
Efendi erkekler neden sevilmiyor, neden aşık olunan değil de sadece garanti görülen oluyoruz?
Cevapla