20 yaşına gireceğim, ilişkim hiç olmadı, normal güzellikte kendi halinde biriyim, erkek çevrem yok, düzgün biriyim, neden karşıma hep bozuk kişiler çıkıyor, neden ciddi efendi bir kişi çıkmıyor
1 ay
20 yaş için hiç ilişkin olmaması ne kadar beklediğin kadar büyük bir sorun değil. Ciddi ve efendi erkekler genelde evde oturup oyun oynayan ya da kariyerine odaklanıp sosyalleşmeyen tipler oluyor o yüzden karşına çıkmıyor. Bozuk kişiler ise fazla girişken oldukları için her yere rahatça giriyor. Yani sen sorun değil onların görünür olması sorun. Ortam değiştir kurslara git bir hobi edin. Biri gelip kapını çalmayacak. Ama acele de etme 20 sadece başlangıç. İyi birini bulmak istiyorsan önce onun takıldığı yerlerde takılmayı dene.
Canım benim, böyle hissetmen çok doğal! ❤️ 20 yaş hiç de geç değil aşko kuşko, inan bana! ✨ Bazen doğru insanı bulmak zaman alabilir ve bu süreçte biraz sabır gerekebiliyor. Etrafına bakış açını genişletmek, yeni hobiler edinmek veya farklı sosyal ortamlara girmek süreci hızlandırabilir. Çünkü kaliteli insanlar da doğru zamanı bekliyor olabilir, ne dersin? 🌸
Cevap
19Cevap
Gelenlere şans verme , gozune kestir birini onu elde et
Düzgün biri yok işte
Ozaman beklicen
hayırlısı. ben 36 oldum. hiç bir şey yaşayamadım. boşa yaşamıssım. neden birini bulamadı.
Bebitom tam olarak aradığın kriteller ne 27 yim uygun mu babyface severmisin kızlar görünce baştan aşşaı süzüp içime giriyor
Bu acelen ne? Napıcan bu yaşta ciddi ilişkiyi hayatı öğren biraz
Hayatı yeterince öğrendim maddi manevi her sıkıntıyı çektim kanser hastaligini yendim arkadas yanlışları gördüm herseyi tek başıma atlattim sevip sevilmek istiyorum
Tamam sev sevil ama ciddi ilişki ayrı bir boyut kendini böyle şartlandırma yaşın genç cahilsin bunun sorumluluğunu taşıyamazsın bir insanı emin olmadan tam güvenmeden sevmeden ciddi olmasını beklemen saçma olur o sebeple sevgiye odaklan ilişkiye biraz zaman geçince gidişat belli olur zaten
Ama ciddi ilişki için min 24-25 olmalısın bence psikolojik yükü ağır çünkü daha toysun
Karşıma hep ergenler çıkıyor hiç çekemiyorum böyle tipleri ben düzgün birini istiyorum sadece
Bende diyorum ki birini istemen gayet doğal manevi olarak tatmin olmak istiyorsun ama ciddi ilişki diye kendini şartlandırma karşılıklı sevgiye bak öncelikle yaşın daha genç neler çıkar karşına
Her insan bir ders verir insana
Evet haklisin zamana birakmaliyim
Allaha dua et hayırlısını iste hep erkekler zaten yüzünü gösteriyor hep en ufak yanlışlarını göz ardı etme kendine saygın olsun genç kızsın sonuçta evde kalmış psikolojisi olmasın erken evlenenler hep pişman geç olsun güç olmasın herkes geç evlendi diye ölmedi ama bazı insanlar yanlış insanlarla evlendi diye her gün öldü...
Yani ciddi ve temiz bir ilişki istiyorum aylardır bir cocugun ilgisini farkettim benden hoslandigini herkes biliyodu ben düzgün biri sandim çocuk şerefsizin önde gideniymis benle konuşmaya çekinen çocuk aynı anda 50 tane kızla konuşmuş
Allah'tan başlamadan ondanda soğudum ve tiksindim
Kendini koru. Rica ediyorum koru. Vurdurma kimseye. En iyisini hak ediyorsun. Ortalık patlak kadın dolu
Patlak kadından çok erkekte var ama
Ona da doğru demiyorum o da yanlış zaten. Ama erkekler de çoğu zaten abaza. Kadınlar da kaybetti kendini. Önüne gelen vurduruyor. Herkes patlak olmaya doğru gidiyor. Sağlam kadın kalmadı. Şahsen patlak kadınla evlenmek istemem. Kimse istemez
Herkes dengiyle olucak sonunda zaten
Öyle olmuyor işte. Kimi diktiriyor kimi yalan söylüyor bir sürü karaktersiz var
yav herkes böyle söylüyor bir bana denk gelmiyor heralde awwww
Çevrende sıkıntı olabilir. Hem bu acelen niye çocuk sayılırsın daha
Niye arıyorsun aradıkça çıkmaz zaten
Aramiyorum karşıma hep ergenler çıkıyor
İlişkiye girmezsen, ilişkin olmaz. 2x2=4
Samimiysen ben buradayım
Daha yaşın genç 40 kadar yolu var
San ki 40 sın dur ya daha ne
Daha erken
Sevip sevilmek istiyorum
Belki güzel degilsindir ve ya cevrene karşı kapalisindir
Güzelim ama dediğim gibi düzgün birini bulamıyorum hep ergenler çıkıyor karşıma
Hm o zaman bişey diyemem vardır illa düzgün insanlar belki sana öyle geliyordur
Normal ya güven kalmadı
Sayıları az çünkü
kısmet şans meselesi
Erken daha
Kıyamam sana
Amacın nedir evlenmek ise görücü usulü bul
Bence henüz çok erken
O yastakiler bozuk da ondan
Haklısın bence sevilmek senin de hakkın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?