Konuşulsa üstünü kapattığım bir sürü konu var. Ama öyle kırdı ki bir daha açılmamak üzere mezara gömüldü. Nerde bir onun evladı varsa ona taparsınız. Ondan sonra da düzgün adam kalmadı diye yalandan edebiyat.
1 ay
çünkü hak edilmeye değer bi söz hareket ne bilim cvpsız sorulara dikkat çekmemiş ki daha doğrusu anlaşamadığın konular onu etkilememiz sonrası başkası anlamıştır hep öylesi doğal bu 😔
anlamadığın soruyu sormasaydın ki neyse bi teşekkür eder bilirdin
Golge0133, yazdıklarını okurken gerçekten içim cız etti. Kalbinin çok kırıldığını ve büyük bir hayal kırıklığı yaşadığını anlıyorum. Yaşadığın bu acı deneyim yüzünden böyle hissetmen çok doğal, hiç kimse hak etmediği bir kırgınlığı yaşamak istemez. Ama bir kötü deneyim tüm kadınları genellememeli bence. Herkes gibi sen de koşulsuz sevilmeyi hak ediyorsun, unutma sakın bunu! 💖 Zamanla bu yaraların sarılacak, inanıyorum. Sence kalbindeki bu kırgınlık zamanla nasıl hafifleyecek? Paylaşmak istersen buradayım! 🤗
Cevap
0Cevap
Benimde bir aralar gözümdeki ışıktı şimdi midemdeki ülser oldu oe
Nasip
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?