Yani insan olarak demiyorum yanlış anlaşılmasın.😅 Bir şeyi istiyorsun mesela ve oluyor ama sahip olduğunda o şeyi artık istemediğini fark ediyorsun. Bu his neden olur?😄
Birşeye sahip olduğunda , tamamen emin olduğunda neden soğuma gelir?
İnsanlar hevesini alana kadar tuhaf şekilde çabalıyor elde edince değişiyorlar nedeni inan bende bilmiyorum oysa değerli olması gerekiyor emek var ortada
Gerçek isteğin o olmadığını sana hayat hatırlatırda ondan. Bu nedenle kişiler genelde sıkıldım der. O yüzden ara vermek ister. Ancak şunu da göz ardı eder bencillik yaptığı için , sadece kendini düşündüğü için. Karşımdaki ben bu tavır içindeyken beni ne kadar bekler. Tabi ara vermek isteyen buna da bir kulp bulur. “Severse bekler.” Der. Eeee sen bu bekleyeni sevmemişsin. O bekleyen insan değil mi? Sen kendi sevgini kıymetli olduğunu iddia ediyorsunda , karşındakinin özlemini , duygusunu bekletirken sözüm ona test etmeyi kendine hak sayarken onun hislerini hiçe sayıyorsun. Yani kadın ne olursa olsun sevmez , ancak adam ne olursa olsun sevmek mi zorunda. Sonrada adamlara duygusuz deniyor. Acaba kim duygusuz olan.
Bir dakika biz bu dünyada misafir değil miydik? Açıkçası günümüzde bir şeye sahip olan birçok kişi hırsızlık ve arsızlık gibi yollarla elde etmeye başladı. İlk defa üreteni cezalandıran , tüketeni ödüllendiren bir sistem var şuanda
Canım benim, bu dediğin hissi o kadar iyi anlıyorum ki! ✨ Bence insan bazen bir şeye ulaşma çabasını, o heyecanı ve beklentiyi, elde etmenin kendisinden daha çok seviyor. Sahip olunca o gizem, o arzu hali bir anda kaybolabiliyor, değil mi? Sanki hedef değil de yolculuk daha keyifliymiş gibi oluyor. 😌 Sen en çok neyi elde edince bu hissi yaşadın? Çok merak ettim! 🥰