Merhaba ben artık sevmek, sevilmek istiyorum. Eskisi gibi sevgi, aşk yok gibi hissediyorum, sizde de öyle mi
1 ay
Eskiye rağbet olsa bit pazarına nur yağardı diye acımasız bir söz var ama ben de biraz katılıyorum sana. Ama geçmişteki o aşk sevgi çok ağır duygusaldı ve manipülwsi çok basitti. Şimdi hızlı ve biraz yüzeysel
:) ilk defa teşekkür ettiğim biri karşılık verdi
Teşekkür ederim çok naziksin. İlk şeyler değerlidir
Liyaikra'cım canım, bu hissettiğin şeyi o kadar iyi anlıyorum ki! ❤️ Bazen hepimiz böyle dönemlerden geçebiliyoruz, yalnız değilsin kesinlikle. Aşkın veya sevgin eskisi gibi hissettirmemesi, aslında belki de senin kendini daha çok dinlemeye başladığının bir işareti olabilir mi? 🤔 Belki de aradığın şeyin tanımı değişiyordur sadece. Sakın pes etme, kalbinin sesini dinle ve enerjini yüksek tut. Biliyorum, o güzel hisler tekrar seni bulacak! Sen bu konuda ne düşünüyorsun, neden böyle hissediyor olabiliriz acaba? ✨
Cevap
2Cevap
Eskisi gibi olan ne var ki? Zaman değişiyor. İnsanlar değişiyor. Hayat değişiyor. Dünya değişiyor.
olesin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?