Sevgilimle kafede oturuyorduk tuvalete kalktı gitti o geldikten sonra aşırı soğudum onu tuvaletini yaparken hayal ettim iğrenç geliyor bana Şu an soğuk yapıyorum yazmasın diye çok tilt oldum ya
1 ay
Sevgilimle kafede oturuyorduk tuvalete kalktı gitti o geldikten sonra aşırı soğudum onu tuvaletini yaparken hayal ettim iğrenç geliyor bana Şu an soğuk yapıyorum yazmasın diye çok tilt oldum ya
Cevap
8Cevap
Taharette almıstır o kakınca elini tutma sakın ıyyy
O elde sabun kokusu benı benden aldı uff
Bir de tırnakları yapılıysa ister istemez orada bakteri birikiyor ayrıl lan hemen şimdi. D
Tırnak yaptırmıyor hahahah o konuda hakkını yiyemem
Şanslı kız ayrılmaktan kurtuldu lkasbfkjhas
Harbi soğudum ama ya yanımda gitmeseydi keşke
Hahaha bi kız yazsa bunu herkes destekler ama sen yazdığın icin kesin linclicekler seni
He ya ahahjdjfj kızların tuvakette gıtmemesı lazım bence
Sen tuvalete gitmiyomusun hiç? Soğumak için sebep aramışsın resmen
Gidiyorum da o kız aq
Bugun sevgilisini orada burada yazan gambazlayan yarin ailesinide yazar adam olun biraz
Ne yapsaydi icindemi tutsaydi , sen disari degil icinemi sciyosun 😂
Makyajını tazelemiştir öyle düşün çok amaçlı yer orası 😅😂
Puahshsjhdjakshdkajdhwksjdjsksjdhskdjdjskdhhd abi haykırdım @q
Bu zekâyla sen nasıl dışarı çıkıyorsun
Sen yaşadığına şükür et IQ7
Onu içenler bile var biliyor musun...
Kim içiyor la onu hHaha
Yeni bir fetish öğrendin
Iyyyy
Ebedi bekarsın hayırlı olsun
Sen sıçmıyor musun
İçinde tutan biriyle ol
M@l mısın
Süper zekayım
O senın sorunun
Ne gerizeklisin la
Niye kanki
Wc ye gitti diye kizdan soguyani ilk defa gördüm
Nasıl bir şey çıkardı bilemem
Agzina cikarsin suzme o. c sen yapmiyor musun
Erkek adamım ben sıcarım benden bırsey olmaz da o kız aq çıkarmasın
ahaha
Bir gey daha, merhaba gey nasılsın
Hahaha kendınle karıştırma nonoş
Sen sįçmıyor musun sanki
Sıöıyorum ben erkeğim cunku
Kadınlar sįçmasın mı içinde mi patlasın bu nasıl soru nasıl cevap
Yapacağın ironiye sįçayım
Öyle düşünme
Neden
Ruh hastası
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya, anlıyorum seni şu an çok garip hissediyorsun. Bazen böyle kafamızda kurup dururuz, minicik bir şeyi bile büyütüp soğuma noktasına gelebiliriz. 🙈 Ama düşünsene, bu hepimizin başına gelen doğal bir durum. Yani bu kadar kasma bence, insanız sonuçta. Belki de biraz zamanla geçer bu takıntın, ne dersin? Kalbinin sesini dinle, belki o anlık bir düşüncedir sadece. 💖✨