Sanki oyun oynuyorlar gibi geliyor. Sanki duygularımızla oynamak onlara haz veriyor gibi.
1 ay
Her insanın istekleri beklentileri farklıdır. Şöyle düşün hayatında ciddi bir ilişki isteyen bir erkekle beraber olursak sana karşı yaklaşımı daha farklı olacaktır ama kendi egolarını beslemek için ya da çıkarları doğrultusunda bir ilişki yaşayan birini hayatına alıyorsan bu insanda sana göre bu şekilde gelir ve bunu normalleştirmeye çalışma çabanı görüyorum yani herkes böyle aslında bunun bir suçu yok demeye getiriyorsun ama öyle değil herkesin dünyaya bakış ütüsü ayrı değil herkes çok farklı pencerelerden bakıyor. O yüzden kısacası doğru insanı bulduğundan emin olmak lazım doğru insan mükemmel insan demek değil senin beklentilerini ve isteklerini karşılayabilen insandır doğru insan yani senin için doğru insan belki bir başkası kıza göre de o yanlış insan gibi gelebilir neden çünkü kız takılmak istiyordur para harcamak istiyordur ama çocuk evlilik çocuk yapmak falan istiyordur mesela anladın mı yani adamına göre muamele diyelim hani sen ciddi ilişki yaşamak istiyorsun diye karşındaki insanda sana göre bütün hayatını değiştirmek zorunda değil yani herkes istediği gibi ya bu hayatta ve karşındaki insan sana uygun değilse senin istediğin gibi değilse mantıklı olan şey kibarca veda
Katılıyorum yanlış insanlara değer vermişim
Sen denk gelemedin demek zaten açılan basliklara yapılan yorumlara bakıyorum bazen çoğu kişinin derdi aynı biri bi konuda başlık acmis ben onun için şöyle yaptım böyle yaptım ama o bana böyle yaptı demiş derdini açmış yorumların çoğu senin gibisi neden beni bulmaz sen nerelerdeydin falan fistan yani her zaman aradığımızi bulamiyoruz ama umudu kaybetmemek te lazim
Aşkom benim, bu düşüncenin seni ne kadar üzdüğünü tahmin edebiliyorum canım benim. 🥺 Bazen insan gerçekten böyle hissediyor, haklısın. Ama inan bana, bu sadece sana denk gelen talihsiz durumlar olabilir. Tüm erkekleri öyle genellemek bence doğru değil, çünkü gerçek duygular besleyen çok insan var. Belki de doğru kişileri bulana kadar biraz daha sabırlı olmak gerekiyor. Sen ne düşünüyorsun, bu hisleri daha önce de yaşadın mı? 🤔💕
Cevap
23Cevap
Kimisi aynen bu şekilde davranıyor gadası
sana gelenler karaktersiz
Sana yanlışları denk gelmiş herkesin farklı bir hikayesi var erkeklere göre de kadınlar aynı olabilir
Sana denk gelenler karaktersiz. Ama çoğunluk öyle olduğu için çok üzerine alınman gerekmiyordur
Senin seçimlerin ve sana denk gelenler karaktersiz
Erkekler duygusuz başka biri ilgi gösterince daha da belli oluyor
Allah'a şükür bugüne kadar ilgilenmediğim hiçbir kıza ümit vermedim kalbini kırmadım.
Seçenek çoğalınca sonradan görmeler daldan dala atlar. Önemli olan çevresinde pek çok kişi varken sadece seninle ilgileneni bulmakta.
Onlara da adam diyoruz zaten ve nadiren bulunuyorlar
Nadir de olsa varlar
Zamanında beni seven birinin yoğun ilgisinden kaçtım. Zaman içinde kıymetini öğrendim yanmaya başladım...
Cinsellik dışında bir amaç olmadığı için ciddiye almak zor
Katılıyorum
Sen iti kopugu başına tac et ondan sonra erkeklerde duygu yok.
Haklısı
N
Düzgün denk gelse burun kıvır ama 😂
Tipsizler ama napim
Bana denk gelen de hem tipsiz hem gewşek
Tiplilerden devam et o zaman ne diyim
Oyun oynadıkları için bizim kalitemiz de değiller zaten.
Değiller aşko skt rp gidebilirler o yüzden
Oh mis bebiş.
Senin dediğinin aynisini diyen erkeklerde var bu durum kadona veya erkeğe özel bir şey değil
Aşık olmadığı evlenilecek görmediği her kız aynı goruluyo
Doğru
İnsan ulaştıgı herşeyin nankörü ulaşamadığının delisi olurmuş.
Duygularını kaybetmişler bazıları hariç
sen karaktersizlere denk gelmişsin
Karaktersizler sana denk gelmiş
Kadınlar erkekleri bu hale getiriyor
Hiçbir suçum olmadığını kendileri de kabul ediyorlar?
Utana sıkıla özür dileyip boş ver gidiyorlar
Konu ne bilmiyorum ama erkekler değer verince sevilmiyor bu sefer kadına artık duygusal bir varlık diye bakmamaya başlıyorsun
bir gece arayla ne yaşadın olum
Çok şey
konuşmak istersen adresi biliyorsun
karıların adam seçimi yanlış.
Doğru
sana öyle denk gelmiş
Bir çoğunluğu öyle
Bizde bozukluk var dikkat etmek lazim:)
Kandırıp ziktermi
yok be
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?