30 yaş üstü erkeklerin ilişkide sevgi ve iltifat beklentisi sizce ne kadar doğal?

4-5 aydır konuştuğum biri var, annem ve abimle de tanıştı. Ama bana, "Ben de sevgi, iltifat beklerim, isterim. Ben ağırbaşlı biri değilim, hoppa biri de değilim ama eğlenmeyi severim. Sevdiğim eşimle dans ederim, yemeğe çıkarırım, birçok güzel kelime söylemeyi de severim ama karşımdaki kişiden de beklerim bunu," dedi. İçten ve samimi şekilde söyledi, beni kendisine soğuk bulduğunu belirtti.

Güncellemeler
1 ay
Sevgilim hayatim canim bunlari zaten soyluyorum
30 yaş üstü erkeklerin ilişkide sevgi ve iltifat beklentisi sizce ne kadar doğal?
Cevapla