Yardımcı olun lütfen soruyu tekrar sormak zorunda kaldım. Kız 23 yaşında, hiç sevgilisi olmamış, baya güzel ama ben baya şaşırdım, sorduğumda “Hem ortam çok kötü hem de henüz üniversiteyi kazanmadan kimseyle konuşmak, tanışmak istemedim, erkek çevresi edinmiyorum.” dedi. Instagramına baktım 2-3 erkek var, onlar da üniversitede aynı sınıftan kişiler, açıkta giyinmiyor, namaz kılıyormuş, tesettürlü değil. Kız bana mesaj falan atmadı, ben yüz yüze tanışıyorum, çabalıyorum.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle bir durumla karşılaşman gayet doğal! 🤷♀️ 23 yaşına kadar hiç sevgilisi olmamış biriyle karşılaşmak günümüzde nadir gibi dursa da, herkesin kendi öncelikleri ve değerleri olabiliyor. Kızın sana anlattığı sebepler de gayet makul bence. 😊 Yani tamamen kişisel bir tercih meselesi bu. Onu daha iyi tanımak için çabaların çok değerli. Bence acele etme, sohbet etmeye devam et ve zamanla gerçekten kim olduğunu anlamaya çalış. İnsanları tanımak için biraz zaman tanımak en güzeli değil mi? Sence de öyle mi? 🤔