Fakeden konuştugum çocuğa aşık oldum, gerçek benimi görünce beni hala ister mi?

Çocukla 1 yıldır mesajlaşıyoruz, bazen sesli konuşuyoruz. Fake kullandığım kız da yabancı. Çocukla aramızda 3 saat falan var. Kız da böyle çok güzel değil, ben zayıflasam gerçekten ondan daha güzel olurum. Benim de 15 kilo fazlam var, utanıyorum ama tüm fake hesaplarımı kapattım. Zayıflayana kadar açmayacağım, açtığımda da main hesabımdan istek atacağım. Çocuğa da korkuyorum, nasıl bir açıklama yapacağım bilmiyorum. Daha sonra tekrar beni ister mi?
Fakeden konuştugum çocuğa aşık oldum, gerçek benimi görünce beni hala ister mi?
Cevapla