Bir keresinde sevgili olduğum çocuk fake çıkmıştı, yine de sevgilim sayılır mı?

Birisi bana bugüne kadar kaç sevgilin oldu diye sorduğunda kaç diyeceğimi şaşırıyorum. Gerçek hayatta hiç sevgilim olmadı ama lisenin başında ergenlik zamanlarımda üç tane sevgili yapmıştım internet üzerinden, biriyle 10 gün sürdü bıraktı beni, diğeriyle iki ay sürdü ayrıldık, sonuncuyla bir hafta sürdü, ısrarla nude istediği için bırakmıştım, kısa süre sonra da fake hesap olduğu ortaya çıktı

Aslında ben ilk ikisini bile sevgiliden saymak istemiyorum (hele ilkini hiç saymak istemiyorum 10 gün sürdü ya, hadi ikincisini sayarım) ama arkadaşlarım sayılır diyor, sevgili sevgilidir. Peki fake olan da sayılır mı? Biri bugüne kadar kaç sevgilin oldu dediğinde 3 mü demeliyim

Bir de iki tane ciddiyiz sandığım flörtüm oldu (benimle şakasına flört etmişler, ben de ciddiler sanmıştım), aslında onları sevgiliden saymam daha mantıklı olurdu. Hem o zaman 17 yaşındaydım hem de ciddi düşünüyordum. (Onlar da internet üzerindendi) Sizce bugüne kadar kaç sevgilim olmuş?

Yani ben ergenlik hatalarımı saymak istemiyorum, gerçek hayatta zaten elim erkek eline değmedi, helalimi bulduğumda ona "Bugüne kadar üç sevgilim oldu" demek istemiyorum
Bir keresinde sevgili olduğum çocuk fake çıkmıştı, yine de sevgilim sayılır mı?
Cevapla