4 gündür mesajıma bakmayan flört beni mi yokluyor yoksa benden mi soğudu?

Merhaba arkadaşlar, erkeklerin şu ergence güç savaşlarını cidden anlamıyorum. Flörtüm yurt dışında yaşıyor (mesafeler uzak). Ses kaydı attığımda heyecanından uyuyamadığını, sesime bayıldığını falan söylüyordu. Bir gün konuşmasak 'seni özledim, bugün hiç konuşmadık' diye sitem ediyordu. Son zamanlarda bana karşı inanılmaz yükselip aniden ghosting yapmaya başladı. Tam 4 gündür mesajıma tek kelime yazmadı.

Ama çok saygısızca bir durum var; 1. gün telegramda attığım hikayeye kalp bırakıyor ve mesajımı görmezden geliyor, bu durum 4 gündür sürüyor, son görülmesi ise hâlâ 'yakınlarda' çıkıyor. Yani aktif, telefonda geziyor ama bilerek mi beni bekletiyor. İmkansızlığı anlayıp geri mi çekildi yoksa beni cepte mi tutmaya çalışıyor? Sıcak-soğuk taktiği mi yoksa benden mi soğudu... 'Yaşıyor musun?' diye yazmamak için kendimi zor tutuyorum, sizce ne yapmalıyım, ondan hoşlanıyorum ama aniden böyle ortadan kaybolmasını hiç beklemiyordum
4 gündür mesajıma bakmayan flört beni mi yokluyor yoksa benden mi soğudu?
Cevapla