Merhaba arkadaşlar, erkeklerin şu ergence güç savaşlarını cidden anlamıyorum. Flörtüm yurt dışında yaşıyor (mesafeler uzak). Ses kaydı attığımda heyecanından uyuyamadığını, sesime bayıldığını falan söylüyordu. Bir gün konuşmasak 'seni özledim, bugün hiç konuşmadık' diye sitem ediyordu. Son zamanlarda bana karşı inanılmaz yükselip aniden ghosting yapmaya başladı. Tam 4 gündür mesajıma tek kelime yazmadı.
Ama çok saygısızca bir durum var; 1. gün telegramda attığım hikayeye kalp bırakıyor ve mesajımı görmezden geliyor, bu durum 4 gündür sürüyor, son görülmesi ise hâlâ 'yakınlarda' çıkıyor. Yani aktif, telefonda geziyor ama bilerek mi beni bekletiyor. İmkansızlığı anlayıp geri mi çekildi yoksa beni cepte mi tutmaya çalışıyor? Sıcak-soğuk taktiği mi yoksa benden mi soğudu... 'Yaşıyor musun?' diye yazmamak için kendimi zor tutuyorum, sizce ne yapmalıyım, ondan hoşlanıyorum ama aniden böyle ortadan kaybolmasını hiç beklemiyordum
Ama çok saygısızca bir durum var; 1. gün telegramda attığım hikayeye kalp bırakıyor ve mesajımı görmezden geliyor, bu durum 4 gündür sürüyor, son görülmesi ise hâlâ 'yakınlarda' çıkıyor. Yani aktif, telefonda geziyor ama bilerek mi beni bekletiyor. İmkansızlığı anlayıp geri mi çekildi yoksa beni cepte mi tutmaya çalışıyor? Sıcak-soğuk taktiği mi yoksa benden mi soğudu... 'Yaşıyor musun?' diye yazmamak için kendimi zor tutuyorum, sizce ne yapmalıyım, ondan hoşlanıyorum ama aniden böyle ortadan kaybolmasını hiç beklemiyordum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer