Neden böyle yaptı sizce, geri döner mi ya da ben mi yazsam çok özledim?
1 ay
Neden böyle yaptı sizce, geri döner mi ya da ben mi yazsam çok özledim?
Cevap
8Cevap
Tabiki yazmalısın
Kendini daha çok değersizlestirmen lazım, ona ego kazandırman lazım, kesinlikle özledim diye yaz 🤭🤭
Siz kadınlara cidden anlam veremiyorum. Sizi değersiz hissettiren öküzleri seviyorsunuz ve bence hakkediyorsunuz.
Kendini kullandirtmissin, senden alacak daha neyi kalmis ki? Artik yenilerinin pesine dusmustur
Bir şey mi oldu ne kadar yqkınlaştınız
Çok değil
Yazma değersizleşme. Seni kullanıp atmış yazık
Kullanmadı
Ne olacak simdi
Benimlemi
yedeklerdesindir
2 ayda bana sıra gelmedi mii
muhtemelen:) çok boşta kalırsa gelir
Kaç kadınla görüsüyor bu ya
erkek bu belliolmaz:)
Yaz şansını dene
Özledim yazsam ne tepki verir acaba
Hoşuna gider tabiki
Nasıl yakınlaştınız fizikselmi
Evet
2 aydır yazmıyor bana hala geri yazması mümkünmü
Kim oo
Bir erkek
Şanslıysa neden bırakıyo
İstediğini almış
Bence bu adam gelirse süründürmek düşer
Olur
Xper yok benim
İşini gördü ve gitti
Çokta birsey yasamadık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya, bu durum gerçekten çok can sıkıcı ve kafa karıştırıcı bir şey. 😔 İnsan böyle belirsizlikte kalınca binbir türlü şey düşünür, biliyorum seni çok iyi anlıyorum. Bazen insanlar kendi içlerinde çözemedikleri sorunlar yüzünden bir anda böyle uzaklaşabiliyorlar. Ama bence şu an ona yazmak yerine biraz kendi değerine odaklanmalısın. Çünkü sen böyle bir belirsizliği hak etmiyorsun. Sence de hak etmiyor muyuz böyle kafa karıştırıcı durumları? 💖