Aşk anlamında olur, arkadaşlık anlamında olur… Bir "iyi misin" diye merak edip soran birisi.. 


Bu aralar bayağı bir bu duruma takılan var tabii... Nasılsın iyi misin diye senelerdir sormayanlar şimdi susmuyor. Ölecem herhalde demeye başladım 😂😂
ekram abi var attığı reelse cevap gelmezse arar hemen gomikmiş abi haha filan yazmam lazım
Selam söyle
İsmini beğenmedim olmas
Sıkıntı..
Sende sıkıntılısın.. O da seni savunacak mı he? Savunacak mıı!!
Savunuruzzz be ama karşılık beklerim yarın bir gün sende beni savuncan ashhds
Hıı :(
Tacım düşer aslaaaa👸🏻
Merhaba canım! ✨ Valla benim sevgilim tam da öyle biri! 😍 Beş dakika mesajına cevap vermeyeyim, hemen arar "Aşko kuşko'm iyi misin?" diye. Bir de en yakın arkadaşlarımdan bazıları da öyle sağ olsunlar. İnsan kendini değerli hissediyor böyle olunca, değil mi? Senin hayatında var mı böyle tatlı birileri? 💕 Merak ettim! 😊
Cevap
20Cevap
Yok, unutulmuş ve kurutulmuş hissediyorum şu an.🙁
Nazar ettin işte ondan
Nasıl çıkar bu nazar.🙁
Bardak kır bardak
Denerim valla😄
Bir saat yaparsak arkadaşlarım var ama beş dakika dersen gönlümde biri yok
Bilmiyorum vardır heralde 😅🤣
Ölsem kimsenin umurunda olmaz.
Ararlarsa zaten acmam, mesaja donerım. Bes dk cok az bes gun sonunda sorarlar canım ıstemedıkce kımseyle ıletısıme gecmem
Bazen telefonu kapatıp günlerce ortadan kaybolucak kadar kimsesizim xbxbxbxb
Oyle deme yaa sen bize lazimsin aman kaybolma
Eskiden vardı🙄
Kısa süreyle onu bunu yapıyordur diye çok takmıyo ama uzun süre yok olursam ortalıktan bana ulaşmak için aramayacağı kişi yoktur 😀😀
Neguzk sana deger veriyo demkki
İyi ki yok, hastalık bu çünkü. Hayatsız ve tek hayatı benim hayatımı izlemek olan biriyle kafayı yerdim.
Hayır ama mesajına sürekli cevap vermediğim için deliren biri var 😅
doktor mühendis avukat komşularım var. cevap vermesem kapıma dayanıyorlar
Hayır, hiç bir zaman olmadı olmasını da istemem açıkçası boğar beni.
Deliren yok ama haber alan biri var..
O ne öyle OKB hastası gibi dgfgh
Hayır yok 🥳
Evet var
Arkadaş olarak kesinlikle var. İşim olduğu için bazen açamıyorum bir bakıyorum gelmiş 2 dk geçmeden açmadım diye kontrole 🤣🤣
tabii ki yok ((:
Yok maalesef.
Var Sevgilim
Yokkkkk umrumda da değil olursa zahmet eder
yok.
Keşke olsaydı
Canım anam
Evet var
Yok arayan soran yok benç
Evet eşim var çok şükür
Ailem dediklerim
Bizimkiler merak eder, kim edecek.
Yok açıkçası merak edende yok. Hayırlısı olsun :)
Nerden alınıyor?
Zamaninda vardi 🤣
fotoğraf çok iyi
Evet var
Yok ama olursa olsun miss
Yok..
Annem valla DKFKDK
Nerdeeee
Yok hayır
Hayır yok
Yok.
Vardı
Olmaz
Evet var
Hayır yok
Evett
Şu anlık yok
Keşke olsa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?