İnanın herkesle enerji, aura, sempatiklik vs uyusmuyor. 10 kişiyle tanisiyon biriyle ya yürüyor ya hiç yürümüyor. Ama birini buluyorsunuz yaşantı tarzınız, aileler , konuşulan konular, tutulan takımlar bile benziyor. Güzel vakitte geçiriyorsunuz güle eglene...
Sonra şlaaaaak diye bitiriyor , saçma sapan bir bahane üreterek. Diyorsunuz ki ben onla mı konuştum başkasıyla mi allasen..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Evet.. Ama o evreye gelene kadar illaki bazı şeyleri görmezden gelmişimdir
Nasıl yani
Aşırı saçma ya hani durum böyleyken neden biter ki
İşte bende onu anlamıyorum
Neden ya nedennnn
Kesin başka birileri vardır yani nedenn gider ki bi insan uyum tutmuşken
Kalktı bana bir de dedi ki sen benden 2 yaş büyüksün
Ben kendimden küçükleri tercih ediyorum
Yasi öğrendikten sonra
Bahane üretmiş gibi geldi bana.
Salıp önüne bakmaya bak bence
Hani enerji uymadı muhabbetten sıkıldı desem
Genelde mesaj atıp saatlerce konuşan oydu. Ama şöyle de bir durum vardı ne iyi geceler derdi ne de günaydın. Şak diye birden giderdi.
Zaman öldürmek için konuşmuş o zaman. Şimdi yeni biri ya da önceden konuştuğu birisi çıkınca sana bay bay dedi.
Allah ıslah etsin. 1 kahve içip kalkacaktik gün sayiyorduk , yeri belirlerken bile baya düşündük. O buluşmaya 4 5 gün kala sktr olup gitti işte.. ekilmek uzucu
Aynı ilde miydiniz. boş ver gitsin geri gelirse de oralı olma. Üzücü ama kendi bilir.
Aynı ildeydik
Yüz yüze tanıdığım biri bu arada sanal tanışma değil. Ama ayıp etti bana gore söz verdi sözünde durmadı yan çizdi
Yüz yüze ise büyük ayıp etmiş. Böyle biri için boşa zaman harcamışsın
Hiç sorma...
Bari insan gibi veda et , de ki ya ben seni ark olarak gördüm açıkçası ötesi olmaz ya da aklımda başka biri vardı unutamadigim seni de kırmak istemem..
Bana pat diye yasin benden büyük, ondan olmaz dedi belki dürüst davranmak istedi bilmiyorum ama buyuk ayıp etti kendimi 35 onu 25 gibi hissettim anlık
Haklısın bu yüzden insanlara kalıcı gözüyle bakmamsk lazım.
Kaç yaşındasın bu arada
29..
O da 27 id
Ben de 27'yim yaşında bir şey yok
Tanışmanın ilk aşamalarında uzun konuşmak normal
Ztn daha ilk asamalarda idik
Level atlayamadan terk edildim
Baştan olduğu daha iyi, boş ver
2 ay geçmişti ben zil zurna aşıktım
Yaşın kaç
Ben bunu yaptım mecbur bırakmak zorunda kaldım
Yeni başıma geldi
Cidden çok zor
Giden vaktime , verdiğim değere üzülüyorum
Demek ki +1 önüme geçen biri oldu. Ya da baştan beri benim hissettiklerimi o hissetmemisti
Zaman kaybı