5 saat aralıksız muhabbet edebildiğiniz birini kolayca bırakır mısınız ?

İnanın herkesle enerji, aura, sempatiklik vs uyusmuyor. 10 kişiyle tanisiyon biriyle ya yürüyor ya hiç yürümüyor. Ama birini buluyorsunuz yaşantı tarzınız, aileler , konuşulan konular, tutulan takımlar bile benziyor. Güzel vakitte geçiriyorsunuz güle eglene...

Sonra şlaaaaak diye bitiriyor , saçma sapan bir bahane üreterek. Diyorsunuz ki ben onla mı konuştum başkasıyla mi allasen..

5 saat aralıksız muhabbet edebildiğiniz birini kolayca bırakır mısınız ?
Cevapla