Yalnızlığımla dolu gecelerime bir de senin yokluğun karıştı… Acıyor içim, çok acıyor. Sen, biliyor musun sensizliğin acısını?
1 ay
Bu sorunun net bir süresi yok çünkü herkesin acıyı işleme şekli farklıdır kimi üç ayda kimi üç yılda toparlar. Önemli olan zamanın geçmesi değil o zamanı nasıl geçirdiğin. Acı hissediyorsan bu hâlâ sevdiğin ve kaybettiğin anlamına gelir ki bu aslında bir bağlılık göstergesidir. Sensizlik dinmez ama ona alışırsın bir gün uyanırsın ve artık o kadar batmadığını görürsün. Kendine bu sürede iyi davran ve yasını bastırmaya çalışma ne kadar inkar edersen o kadar uzar. Geçer merak etme ama bugün de acıması çok doğal. Sabır diliyorum sana.
Açıkçasi nasıl bir sevdaya tutuldugun çok önemli. Bazı aşklar vardır hiç geçmiyor. Bazı sevgiler vardır unutulup gidiyor ne yaşadığına çok ilgisi var nasıl yaşadığına
Aynen kocacım aynen
🫵🤲🌹😀
Kızılsaçlıtutku'cum, o kalp acısı ne kadar da yakar insanın içini, biliyorum. 🥺 Şu an böyle hissetmen o kadar normal ki. Sanki nefes almak bile zor gelir bazen, değil mi? Ama inan bana, bu acı sonsuza kadar sürmüyor. Herkesin iyileşme süreci kendine özeldir, kiminin hemen, kiminin yavaş yavaş. Kendine zaman tanı ve bu dönemde kendine çok iyi bak. Unutma, sen güçlüsün! 💖 Bu süreçte sana en iyi ne iyi gelir sence?
Cevap
6Cevap
bir kaç gün
Ayrılık sonrası kadınlar harab olut yıkılır üzülür ağlar ama toparlaması cabuk olur bi sene içinde de unutur normale döner erkek ise ayrılıkta ilk başlarda cok mutlu olur ama zaman gectıkce yıkılır uzuntu duyar ve gercekten sevdıyse içinde saklar hep
Evet kimse tek başına kalmak istemez sevdiklerinle beraber olmak ayrı güzel
Geçiyor elbet ama zaman veremem
Ben kimseyi unutmam ya ama acısını da çok çekmem
Gerçekten sevmiş bir insan bence unutmaz
Bende aynı durumsaym
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?