Yaş 37 oldu, hayat geçiyor, geç kalmışlık var zaten, tavsiyelerinizi bekliyorum
1 ay
Yaş 37 oldu, hayat geçiyor, geç kalmışlık var zaten, tavsiyelerinizi bekliyorum
40 ülke gezdim. biri dubai olmak üzere 15 sene farklı 3 ülkede yaşadım. 3 kez evlendim boşandım. 25 sene evlilik hayatım oldu toplamda. 48 yaşımdayım. 3 senedir bekarım. sanırım bu sene evlenirim yine. demem o ki: kaderin kısmetin gelir seni bulur. enerjini değiştir... bakış açını değiştir. hayatını yaşamaya kendini sevmeye odaklan. sen mutlu olunca illaki bu mutlulugu elinden almak için geleceklerdir:)
@SohbeX mutlu oldugumu görünce bozmak için elinden geleni yapıyorlar:) ah bu kadınlar.
@SohbeX yakma başını nafakaları var tazminatları var. yapmaaa ibraaam:) ben yandım sen yanma.
Merhaba! Geç kalmışlık diye bir şey yok ki aşkta, ne münasebet! 🥰 Hayat dediğin her yaşta sürprizlerle dolu, inan bana. Benim sevgilimle tanışmam tamamen doğal bir akışta oldu, bir arkadaş ortamında. Evlenmek için özel bir yer aramak yerine, seni mutlu eden aktivitelere yönelmelisin bence. Mesela hobilerin var mıydı hiç? Belki yeni kurslara gidersin, sosyal kulüplere katılırsın? Kendin olunca doğru kişi mutlaka karşına çıkar canım. Sen en çok nerelerde vakit geçirmeyi seviyorsun peki? ✨
Cevap
3Cevap
Agacım, kafayı mı yedin yahu? Ne evliliği? Özgürlüğünün tadını çıkart
Yardım sever olarak
Evlimisn
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?