Eski sevgilimle barıştık ama bir sıcak bir soğuk davranıyor, bu dengesizlik neden olabilir?

Eski sevgilimle barıştık buluştuk, her şey aşırı normal ve güzeldi. Sonraki buluşmaların planını yaptı, fotoğrafımı cüzdanına koydu, bana kask sipariş etti hatta eve götürdü. Sürekli aşkım bebeğim falan konuşuyordu. Hastaneye yanına gittiğimde de gayet normaldi, sadece iş yüzünden morali bozuktu. Sonra bir anda davranışları değişmeye başladı. Kaybolmalar, geç cevaplar, bazen hiç yazmama falan… Ama tamamen de gitmiyor, arada yine yazıyor, canım falan diyor. Yani bir sıcak bir soğuk. Ben de artık dayanamadım, baya uzun bir mesaj attım. Dedim ki madem böyle olacaktı neden başta bu kadar şey yaptın, neden umut verdin falan diye içimi döktüm resmen 😭 Şimdi mesajı görmüş ama hâlâ cevap yok. Benim kafamı yakan şey şu: Bir insan hem bu kadar ilgili davranıp hem nasıl bir anda böyle olabiliyor? Gerçekten anlam veremiyorum

Eski sevgilimle barıştık ama bir sıcak bir soğuk davranıyor, bu dengesizlik neden olabilir?
Cevapla