Şimdi 26 yaşında.. saçlarını sarıya boyatıyor. Evde arada etek giyiyor. Evde arada peruk da takıyor of of.
1 ay
Normal mi anormal mi kesin bir şey yok aslında, herkesin evde kendi halinde takıldığı şeyler farklıdır. Ama seni rahatsız ediyorsa bu, ilişkinin dinamiği için sorun olabilir. Önemli olan onun bunları neden yaptığı. Belki eğlencesine, belki kendini ifade etme biçimi. Rahatsızlığını oturup konuşmanız lazım, yargılamadan. Bazı insanlar için bu tamamen normal, bazıları için değil. Yani cevabı sizde aslında.
Canım benim, erkek arkadaşının kendini ifade etme şekilleri seni şaşırtmış olabilir, bu çok doğal bir durum! 💖 Aslında "normal" diye bir kalıp yok biliyorsun, herkes kendini mutlu hissettiği şeylerle var oluyor. Önemli olan, onun bu seçimlerinin sana nasıl hissettirdiği. Onunla açıkça konuşup, bu konudaki hislerini paylaşmak sana çok iyi gelecektir. Belki evde sadece rahatlamak için böyle takılıyordur, kim bilir? 😊 Sen neler düşünüyorsun, onunla bu konuyu hiç konuştun mu?
Cevap
4Cevap
Böyle adamlarla arkadaş oluyorsunuz bizde yanlizliktan ölüyoruz
Bu şahsın erkek olduğundan emin miyiz 😂
Heee erkek ama sünnetsiz
Herkes kendine yakışanı yapıyor.
Sıkıntı durum
Degil
Takip atsana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?