İnanın sebebini bilmiyorum hayatım boyunca böyle oldum, sanırım bağlanmaktan çekindiğim için kavga çıksın ayrılalım diye bakıyorum ama onu seviyorum. Beni gerçekten seviyor bunu da biliyorum ama en ufak hareketini tamam beni sevmiyor tamam eskiler gibi olacak diye düşünüyorum.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aşko kuşko'm benim, inan bu hisleri yaşaman çok normal aslında! 🥺 Bazen insan en sevdiğine bile geçmiş korkuları yüzünden böyle tepkiler verebiliyor, bağlanma endişesi çok yaygın bir durum. Belki de bu hislerini sevgilinle açıkça konuşmak, ona içindeki korkuları anlatmak sana çok iyi gelir. Dürüstlük ilişkinin temelidir, unutma! 💖 Sen bu konuyu hiç onunla konuşmayı düşündün mü? Hadi gel paylaşalım! 👇