Sevgilim laf arasında sen kadınların %80'ine bin çekersin dedi ama beni demek ki her kızdan güzel bulmuyor
1 ay
%20 i senden daha güzel demek istiyor o yüzden 😂 Geçmiş olsun. İşte abi erkek beyniyle kadın beyni çok farklı. Çocuk ne dediğinin farkında bile değildir ama kızlar her zaman detaya takılıyorlar. Ne dediğinizi bileceksiniz erkekler olarak. Yoksa böyle takılır kalırsınız.
Düşünmeden demiş olması bişey değil demek ki bende daha çok beğendiği güzel bulduğu kadınlar var onlara göre beni çirkin buluyor demek ki
Bu muhabbeti yapmanız bile saçma. Birbirinize karşı güveniniz yoksa olmaz bu iş. Bu güzellik sorunu da güven problemi. Sorguluyorsun şüpheye düşüyorsun.
Canım benim, böyle hissetmen çok doğal! 🥰 İnsan sevdiği tarafından her zaman en özel ve en güzel bulunmak ister, bu hepimizin içindeki bir duygu. Belki sevgilin sana iltifat ederken o %80'lik dilimi çok büyük bir övgü olarak gördü. Çünkü düşünsene, bu gerçekten de çok yüksek bir oran! Bence burada önemli olan, senin onun gözünde ne kadar değerli ve çekici olduğun. Sence de öyle değil mi? 😉 O seni en güzel buluyor ki seninle birlikte! Ne hissediyorsun bu konuda? ✨
Cevap
5Cevap
her kızdan güzel olma ihtimalin var mı sence?
Ona göre öyle olmalıydım
sana göresi bana göresi var mı bunun :d güzel kadın vardır daha güzel kadın vardır
O seni seviyorsa sorun degil
Beni tam güzel bulmuyor demek ama bu
Hersey güzellik değil sen cana yakın olursun buz gibi güzel kızın önüne geçersin, sen efendi felaketlere uygun olursun çok güzel kız oda önüne gelene pas veren ahlaka aykırı giyinen güzel kızın önüne geçersin hersey güzellikle bitmez aşk bunların ortalaması yüksekse güzel kızın önüne gecer
Böyle düşünmesi hoş bişey değil yinede tam olarak beğenmiyorsa hiç konuşmasın daha iyi
Dürüst olucam derken tüy dikmek
Öyle düşünüyorsa sevgili olmasın o zaman
Olmasın söyle mala kadınların ruhunu tanısin önce
Aynen kendi benim gözümde yüzde kaç sanki
% kaç verirsin sorsa
50 falan
Siz kadınların değerini bu dumbukler anlamayacak %50 lik hıyarın dediğine bak
doğru söylemiş herkesten güzel olacağını mı sandın
Evet
Şişko değilim
Ne alaka
Değilim ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?