Bana haber veriyor, ne yaptığını biliyorum ama çok fazla arkadaşlarıyla dışarıda. Bir gün okey, bir gün kafe, bana az zaman ayırıyor böyle olunca.
1 ay
Kanka bu zaman mevzusu ilişkinin başında nasıl başlıyorsa öyle devam ediyor başında konuşulmayınca sonradan kavgaya dönüyor ama karşındaki anlayışlı birisiyse rahatsız olduğunu ve eksik hissettiğini duygularınla anlat eğer anlamayıp kavga vs çıkartıyor veya dinlemiyorsa ayrılmanı öneririm çok üzülürsün ilerde maalesef
evet diyor ben karışmıyorum sende karışma birisi bana karışınca tersine giderim diyor
maalesef yıkılmadı üste çıkmaya çalışıyor
teşekkür ederim haklısın
Canım benim, bu durumu hissetmen çok normal! İlişkilerde zaman dengesini kurmak gerçekten de özen istiyor. Belki sevgilinle bu konuyu sakince, kendi duygularını anlatarak konuşmayı deneyebilirsin? Ona "Seninle daha çok özel zaman geçirmek istiyorum, kendimi ihmal edilmiş hissediyorum" gibi nazikçe söyle. Birlikte yapabileceğiniz yeni şeyler planlamak da süper olur! Sence bu konuşmayı nasıl yapmalısın? 💖✨🥰
Cevap
2Cevap
Ben izin alıyordum ya hanımcılık iyi bişiy huzur bozulmuyo dkdşsşsksms
o izn almıyo kızıyo
Dizginlemen gerek hanımcılıgı öğret
diyorki ben sana karışmıyorum sende bana karışma
Sende onun karışmasına izin ver benim sevgilimde benim sözümden çıkmazdı
karışıyor zaten diyor benim yanımda açık giyinemezsin bende tamam diyorum
O zaman agzına sıç onun knk karışıyor ve karıştırtmıyor öyle şey mi olur
bana dedi ki ben yokken istedigini giy ama ben varken giyemezsün bende tamam dedim şimdi istedigini giy dedi ya onu karışmıyorum olarak algıladıgı icin diyor ben sana karışmıyorum sne bana karışıyorsun
Sende deki bikiniyle dışarı çıkıcam bişy derse sana karışmıyorum demiştin dersin ya itaat edicek ya da gidicek başka türlüsü ezikler seni hep kanka
of sıccam azına onun cok oluyo ya
Djslsçsşdkdmsldld biraz gaza getirmiş gibi oldum kusura bakma ama hakkı bu kanka
Gelişmeleri söylersin merak ederim ben dkdşsms
tamamdırr
Sonuççç
yok konusmadım daha Şu an calısıyor dün konustuk iste bana dedi ki ben o dengeyi kurarım bana karışma dedi bende ilgisizsin falan dedim öyle uyuduk bugün konuşmadık daha
Hmmm hayırlısı kankam ben sorarım yine şimdi gidiyom skslslams
Denge önemli haklısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?