Duygu çok güçlü ama değer yargıları farklı. kızın giyimi, erkeğin siyasi görüşü. umutsuz muyuz yoksa orta yolu bulabilir miyiz?

O kadar seviyorum ki, mahvoluyorum... İçim gidiyor ona. Bu denli seveceğimi tahmin etmezdim...
Güncellemeler
1 ay
Konuştuk, ama orta yola gelmiş halim bile onun için açık bir giyimdi. Erteledik arkadaş kalalım kopalım dedik başaramıyoruz. İki aptal aşık gibiyiz çok içim gidiyor
Duygu çok güçlü ama değer yargıları farklı. kızın giyimi, erkeğin siyasi görüşü. umutsuz muyuz yoksa orta yolu bulabilir miyiz?
Cevapla