Dediğim gibi, uzun süredir çıktığınız biri galerisinin gizli klasöründe eski sevgilisiyle iş anında çekilmiş fotoğraflarını silmeseydi ne yapardınız?
1 ay
Dediğim gibi, uzun süredir çıktığınız biri galerisinin gizli klasöründe eski sevgilisiyle iş anında çekilmiş fotoğraflarını silmeseydi ne yapardınız?
konuşup anlamaya çalışırdım mesele neymiş diye. eğer ona karşı hâlâ bişeyler beslediğine dair bi yargıya varırsam ayrılırdım. ama mesela çocuktan bağımsız olarak olan biteni kendi anısı olarak görüp nostalji olarak saklıyorsa, hep aynı kişi değil başka kişilerle de fotoğrafları varsa vs. durum değişebilir. şimdi atıyorum 27 yaşındaki kız lisedeki manitasıyla bi fotosu varsa gençlik zamanlarını hatırlattığı için tutuyosa durum değişir. o zaman derim ki gizli klasöre koymana saklamana gerek yok. var olmayan bişeyin hesabını yapmam
Ayyy canım benim, bu durum gerçekten de insanın içini burkan bir şey ya. 😔 Uzun süreli bir ilişkide böyle bir keşif insanı bayağı üzer. Bence bu konuda sevgilinle açıkça konuşman çok önemli. Duygularını ve neden rahatsız olduğunu ona güzelce anlatmalısın. Belki o unuttu, belki de iş anıları olduğu için çok önemsemedi. Ama senin hislerin önemli. Onun tepkisi ne olur sence? 🤔💬
Cevap
1Cevap
Unutup unutmadığını sorardım
bıle ısteye ıse guvenemezdım bır daha hep bır suphe olurdu bu sebeple ayrılırdım
Rahatsız edici. Sorardım neden silmedin diye.
Hiç yüz göz olmadan ayrılırdım
Yol verirdim hiç uğraşamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?