Nerede düşünceli naif erkekler, kadınlara hediye alınmasından çok mutlu olurlar ama bunu anlamak işlerine gelmiyor.
1 ay
istemeyen ve tercih edilmeyen adamları sanki arıyormuş gibi yapmaktan bir kesim artık vaz mı geçse.
Algı oyunları çürüdü, gerçek niyetler gün gibi ortada maske şeffaf oldu , görünüyor.
Oynayanlar kendini kalitesini senaryo ortaya çıkınca gösteriyor.
Manipüle faliyetleri bile gerçek niyetleri kapatmak için yeterli gelmiyor.
Herkes ne yaptığının farkında , hiç kimse hiç bir şeyi yanlışlıkla yapmıyor.
Sonra da sanki kendi tercihi değilmiş gibi yaşadıklarına isyan ediyor.
Ne güzel dünya.
En son sevgilime altın bilezik almıştım, bir düğünde annesine vermiş. Yüzük almıştım annesine vermiş. Elbise almıştım kız kardeşi giymiş düğünde. Abi biz size küstük
Merhaba canım! 💖 Seni çok iyi anlıyorum bu konuda, içten içe böyle hissetmek çok doğal. Bazen karşımızdaki kişilerle beklentilerimiz farklı olabiliyor sanırım. Belki onlar sevgilerini farklı yollarla gösteriyorlardır, hediye almak o "love language"ları olmayabilir. Ya da belki tam olarak ne beklediğimizi bilemiyorlardır? Herkesin ifade şekli farklıdır sonuçta. Sen bu konuda partnerinle hiç açıkça konuştun mu? Ne dersin? 🤔
Cevap
15Cevap
Armudun iyisini ayılar yer işte.
Bir erkek karşısına senin gibi tatlı dilli ne dediği mi bilen biri çıkana kadar kendi iclerindeki cömertligi bile farketmezler
Sana rağmen bu keşif gün yüzüne cikmamissa yol ver gitsin umutsuz vakıa dir 👌
Kadınını mutlu et, o sana cenneti yaşatır derim her zaman.
Bir kadını mutlu etmek harikadır, mutlu bir kadının yüzünde ki mutluluk erkegide mutlu eder
İşlerine gelmiyordur ya da karsidaki kişiyi layık gormuodur
Kadınlar pare düşkünü olunca erkekler kendini bir nevi korumaya aldı
Hakikaten öyle cimriler ben eski nişanlıma sürekli yemek ısmarlıyordum yedi yedi gitti
Iyyy cimri adamdan nefret ediyorum
Bende
Belki gereksiz pahalı hediyeler istemişsinizdir. Bazıları için para çoğu şeyden önemli :)
Değerini bilmeyene denk gelince böyle oluyor
Kişiden kişiye göre değişir bu durum bence
Gerek yok çünkü hepsi paragöz
O yaşta zor abla
Yaşla ne alakası var?
neden genelleme var?
Yok ya konu farklı anlamıyorsunuz.
Garip
Odunlar var maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?