İlişki bitince daha çok kendine mi kızıyorsun yoksa karşı tarafa mı kızgın oluyorsun?

İlişki bitince daha çok kendine mi kızıyorsun yoksa karşı tarafa mı kızgın oluyorsun?
Cevapla