Eski sevgilim neden psikologumun numarasını istemiş olabilir?

Eski erkek arkadaşıma laf arasında psikoloğumun onunla ilgili bir tavsiye verdiğini söylemiştim. O da bana "sen bana bir terapistinin numarasını versene" dedi, ben de hayır dedim. Sonra mesajda tekrar istedi. 2 gün sonra yüz yüze görüştük, bu defa "sen gittiğin psikoloğun adı ne" diye sordu. Ben de "neden sordun" dedim, o da "öyle merak ettim ya" dedi, ben de "söyleyemem bunu" dedim, o da "peki benden dolayı mı gittin" dedi, ben de "senden önce de gidiyordum" dedim, o da "benden bahsettin ama değil mi, aramızda olan her şeyi biliyor?" dedi, ben de "son iki seansta bahsettim" dedim, sonra "çok sık gidemiyorum zaten, seansı 1500 TL" dedim, sonra da konuyu değiştirdim. Neden sizce 3 defa psikoloğumun adını istemiş olabilir?

Eski sevgilim neden psikologumun numarasını istemiş olabilir?
Cevapla