Eski erkek arkadaşıma laf arasında psikoloğumun onunla ilgili bir tavsiye verdiğini söylemiştim. O da bana "sen bana bir terapistinin numarasını versene" dedi, ben de hayır dedim. Sonra mesajda tekrar istedi. 2 gün sonra yüz yüze görüştük, bu defa "sen gittiğin psikoloğun adı ne" diye sordu. Ben de "neden sordun" dedim, o da "öyle merak ettim ya" dedi, ben de "söyleyemem bunu" dedim, o da "peki benden dolayı mı gittin" dedi, ben de "senden önce de gidiyordum" dedim, o da "benden bahsettin ama değil mi, aramızda olan her şeyi biliyor?" dedi, ben de "son iki seansta bahsettim" dedim, sonra "çok sık gidemiyorum zaten, seansı 1500 TL" dedim, sonra da konuyu değiştirdim. Neden sizce 3 defa psikoloğumun adını istemiş olabilir?
1 ay
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer