Bir adam kendinden üstün kızı sevse o senin neyine oluyor kendinden altı sevse nefes alsın yeterci oluyor sizce bu adil bir şey mi?

İnsan dengini bulunca da, dengi olan ondan daha iyisini istiyor, bu nasıl iş böyle?
Bir adam kendinden üstün kızı sevse o senin neyine oluyor kendinden altı sevse nefes alsın yeterci oluyor sizce bu adil bir şey mi?
Cevapla