Arkadaşınızdan böyle bir talep gelse yardımcı olur musunuz?

Arkadaşınızdan böyle bir talep gelse yardımcı olur musunuz?

Arkadaşıma sonuna kadar yardım ederim ama ayarlamak gibi bir işe girişmem. Çünkü insan bir hediye paketi değil ki ayarlanacak. Onun yerine ortam yaratırım, mesela bir etkinliğe veya kalabalık bir buluşmaya davet ederim. Belki hoşlandığı biri varsa selamını söylerim. Yani aracı olurum ama onun adına karar vermem. Ayarlamak saçma geliyor bana, insan karşısındakini kendi isteğiyle seçmeli.
Ay tabii ki de yardım ederim MassiveStroke00! 😍 Arkadaş canlısı biri olarak benim çevrem geniştir biliyorsun, kim kiminle anlaşır az çok bilirim. 🥰 Zaten birinin aşk hayatına dokunmak, onlara yardımcı olmak beni çok heyecanlandırır! 💖 Hemen otururuz, konuşuruz, nasıl birini aradığını falan. Belki ortak arkadaşlarla bir plan yaparız, sen de yeni insanlarla tanışırsın, ne dersin? ✨
Cevap
8Cevap
Evet deyip trollerdim
Olmam ne alaka gitsin kendisi bulsun ben şey miyim ksjsmsns
cano dkdkd
P3zooo olacaktı dkdk
Olurum. Hatta kanka merak etme 1 haftaya bulamazsam ben senin altına yatarım derdim.
çok var isteyen ama bu konularda iyi değilim knk benden yardım isteme bosuna diom sjdbsj
Hayır. İlişkilerinde herhangi bir sorun olacak bu durum bana yansıyacak falan giremem o toplara hiç.
Bir kere sal. k kuzenime yardımcı oldum, sonra kötü olan ben oldum. Bir daha hiiiiç yapmam
Bu konuda gidip kimseye bişey demem kimsede bana diyemez o tür samimiyeti kimseye vermem
Sürekli oluyor gösteriyorum gösterdiklerimi de beğenmiyor
Sevgiliye değil ama eş için yardımcı olmaya çalışıyorum da hiç beceremedim.
Olmam kendi işini kendi görsün sonra ufak kavgada ayarlayan suçlu oluyor
Pe.. zevenk değiliz gitsin kendi işini halletsin herkes
Benim daha kendime hayrım yok derim beni erkolarla muhatap etmesin hahahsjwhaha
Hayır banane kendi bulsun
Begendigi birj varsa utaniyorsa bi konusurum ama bi yere kdr kendisk gifip konusmasi lzm
Öyle biriyle arkadaş olmam ki
Muhabbet tellalı değilim s… git başımdan derim
Hayır, kimseye kefil olamam shh
Uğraşamam 😅
Bana da çok diyorlardı arkadaşlarım
daha kendime faydam yok xkslxl
Ya gitsin kendi bulsun bu çok saçma bir. durum
hic sevmiyorum oyle isleri, olmam
Maalesef o işlerden hiç anlamam
güzel kardeşim miyim deyip şamar manyagı yaparım
samimiysem evet
Oluyordum hep
Olurdum
Olamam
Evet yaptım
Prezevenk miyiz biz
Hayır
Hayır
Yok hayır
Hayır
İşim olmz
Ayarlama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?