Sevgilinle buluşmaya giderken arkadaşın aradı, çok kötüyüm yanıma gel dedi. Ne yaparsın?

Sevgilinle buluşmaya giderken arkadaşın aradı, çok kötüyüm yanıma gel dedi. Ne yaparsın?
Sevgilimi ekemem, müsait olmadığımı söylerim
Arkadaşımın yanına giderim hemen
Sevgilimi de alır, öyle giderim yanına
İlk arkadaşımın yanına, sonra sevgilimin yanına giderim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler
Sevgilinle buluşmaya giderken arkadaşın aradı, çok kötüyüm yanıma gel dedi. Ne yaparsın?
Cevapla