3 aydır hoşlandığım çocuğu bir daha görmeyeceğim, gidip özellikle vedalaşmalı mıyım?

3 aydır bakıştığım çocuğu bir daha görmeyeceğim, vedalaşmalı mıyım? Ona çok yakışıklısın, Allah sahibine bağışlasın demeyi düşünüyorum, sevgili olmak için değil, bir daha birbirimizi görmeyeceğiz sonuçta
3 aydır hoşlandığım çocuğu bir daha görmeyeceğim, gidip özellikle vedalaşmalı mıyım?
Cevapla