3 aydır bakıştığım çocuğu bir daha görmeyeceğim, vedalaşmalı mıyım? Ona çok yakışıklısın, Allah sahibine bağışlasın demeyi düşünüyorum, sevgili olmak için değil, bir daha birbirimizi görmeyeceğiz sonuçta
1 ay
Cevap
4Cevap
Bence dememelisin oyle kalsin
Neden ki
Birdaha gormeyecen ne degisecek hicbirsey bence gorunme
Ha sevgili olurum diyorsan o is farkli
Evet ama yane onunla çok fazla etkileşim yaşadım ani olarak kalsın belki oda ben gittiğimde keşke konuşsaydim diye üzülür biraz utangaç
Niye üzülmesini istiyorsun
İstemiyorum ama öyle bı beklentim var
Him peki sen bilirisn
Tm sağol tavsiye için
Ne demek
Bana böyle bir kız denk gelmedi yaa.
İlla gelir ya doğru zamani gelince
Kanka ben açık konuşayım 31 yaşındayım halen bakirim çok istekli sınırsız ve doyumsuz bir erkeğim kendim gibi istekli sınırsız ve doyumsuz bir kızla evlilik isterim. Çünkü bu devirde evlilik cinsellik ve para üzerine kurulu çok şükür 127 bin TL maaşım var cinsellik olarakta çoklu grup ilişkiye açığım ama çoğu kız kıskanç ve sınırları oluyor isteklerimi çoğu kız kabul etmiyor işte
Paran varsa nasıl bulamıyorsun memleket o#rosp dolu
Ha ciddi ilişki pardon illa bulursun farkli şeyler dene
Görünüşüne önem ver kendini gelistir
Bende dışarda hanım hanımcık yatakta sekste tatlım ruhlu bir kadınla evlenip başka evli çiftlerle herşeyi yaşamak istiyorum kanka ama Gaziantepliyim burada öyle kız bulmak imkansız gibi walla yaa. 🥲
Farkı seyler dene derken?
Kanka bana kız konusunda yardımcı olabilirsen cidden duacin olurum yaa. 🥲
Farklı ortamlarda ara kendini gelistir giyinise önem ver paran varmış ztn ya da ilk isteklerini belli etme evlenince yaptır ya da şehir değiştir
Haklısında evlenince yaptırmak kolay değil de yavaş yavaş alıştırmak lazım ama evlilik öncesi kadının anal seksi isteyip istemediğini bilmek isterim ona göre fantezilerime sıcak bakabilir.
En fazla dua ve tavsiye verebilirim ama paran varmış ztn bu devirde paran varsa hersey olur aslında bulmaman garip
Gizliden çıkayım bana istek at ben sana nasıl bulamadigimi anlatayım param var derken durumlarim karışık sana özelden anlatayım olur mu?
Diyebilirsin bir şey olmaz
Düşür kendini düşür
Utangaç gibi biraz bida gormicem sonuçta
Olsun. Düşürmeyin kendinizi gülüm.
Sende haklısın ama yeterince etkileşim yaşadım içimde kalmasın anı olur
Kendine saygın yoksa yap tabi. Bana göre basit kadın hareketi
Haklısın aslında yane karı halimde benim cabalamam saçma ama karşımdaki utangaç yane ne bilim insan üzülüyor okdr anı yasayinca
Genede neden basit ki her kadın gidip konusamaz
Konuşmak iyi bir hareket olarak geliyor sana sanırım ama basit hareket diyorum. Üzülebilirsin anlarım ama bunu yapmanın bir faydası da yok. Sadece kendi modunu daha da düşürürsün
Evt moral için yapicaktim illa unuturum ama benim gidicegimi bilmiyor sonrasında keşke konuşsaydim diye uzulebilir
Elbet sende çıkarsın ergenlikten
Haklısın sanırım ya g#tünü kaldırmaktan başka bişey yapmicam
Mükemmel tespit
Sanırım benden büyüksün tecrübene güveniyorum sağol tavsiye icin
Rica ederim. Doğru olan bu. Sen kaç yaşındasın
18 yaşındayim
Büyüğüm senden evet. Akıllı hareket et ilişkilerde. Bir hareket yapmadan bir kaç kez düşün
Tm teşekkürler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkım yaa, tam bir film sahnesi gibi! 🎬 İçinde kalacağına söyle gitsin bence. Bir daha görmeyecek olman sana bu cesareti verir zaten. "Çok yakışıklısın, Allah sahibine bağışlasın!" cümlesi de tam nokta atışı olmuş, hem iltifat hem de hafif bir veda. Pişman olmak yerine, ne düşündüğünü söylemek çok daha iyi hissettirir. Sonra da gülümseyerek yoluna devam edersin! 😊
Sen bu konuda ne düşünüyorsun, yani vedalaşmak insanı daha mı rahatlatır? 👇