Bugüne kadar sadece ortaokulunda bir tane ilişkim olmuştu, o zamandan beri neredeyse hiç kız arkadaşım yok, kendimi yalnız hissediyorum. Hep böyle mi devam edecek, şey yapmaktan sıkıldım artık.
1 ay
Bunu bir sorun olmaktan çıkarman lazım. Çevrende kız arkadaşın olunca hepsi senin olacak diye bir kaide yok. Ya da her biri ile ayrı ayrı görüşeceksin diye bir şey de yok..
Sen güçlü ol, bunu bir sorun olarak görme her şey istediğin gibi ilerleyecek.
Canım benim, yalnız hissetmen çok doğal, bu zamanlarda hepimiz bazen böyle hissedebiliyoruz. 🥰 Ama sakın unutma ki geçmiş, geleceğini belirlemez! ❤️ Yeni arkadaşlıklar ve aşklar için her zaman bir şans var, inan bana. Belki de biraz kabuğundan çıkıp yeni ortamlara girmek sana çok iyi gelir, ne dersin? ✨ Hobilerine uygun kulüplere katılsan veya sosyal etkinliklere gitsen? Emin ol harika insanlarla tanışacaksın! 🫶 Sence kendini biraz daha açmaya ne dersin?
Tamam bitanem🤣
Ayh çok sevindim buna! Hadi bakalım aşk kuşkoları seni bekliyor! 💖✨
Cevap
3Cevap
Evlen en iyisi sosyal meyada abazalı kyapma kardeş senin gibi biriyle tanıştım sonunda lavuk dalgayı ağzına alıyordu
Ne saçmalıyon
Abazalıgın sonu diyorum kötü bitiyo bir an önce evlen
Karşı cinsden arkadaş mı olur lütfen bu işlere de hiç inanmam
Özgüvenli olman lazım ortamlara karış dışarda hiç göz göze geldiğin kız var mı?
Göz göze geldim evet
İşte bu önemli dışarda kızlar tarafından ilgi görüyor isen buna eminsen kesinlikle sevgilin olacak mesela disardasin göz göze geldin bı kızla ama iyicene emin ol yeşil ışıktan ardından git konuş çekinme "merhaba az önce bakistik acaba instagraminizi alabilir miyim" bak bunda hiç bir kötü taciz veya argo kelime yok gayet kibarca gidip isteyeceksin insanlar ztn böyle tanışır. Eğer diyorsan ben beklim kadınlar bana gelsin bu milyonda 1 ihtimal
Hep bekleyen tarafta olmayı tercih ettim
Söylediklerim altın değerinde tavsiyeler bunlara uydun uydun uymadin boku yedin daha manitan olmaz
Deneyeceğim bakalım bu kizlar değişik varlıklar o kadar yeşil ışık yapıp bı anda u dönüşü yapabiliyolar
Yapanda olur yapmayanda ama dışarda görüyorsundur ne orangutanlarin yanında gül gibi kızlar var he işte onlar özgüvenli olanlar gidipteninstahram isteyenler
Doğru teşekkür ederim
Rica ederim boş bı vaktinde dışarı çık illaki göz göze geleceğin biri olur tipe bakma kızın seni sevmesi önemli
İşe girmek lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?