Hiç karşı cins arkadaşım yok, neden kimseyle ilişki yaşayamadım ve hep böyle mi devam edecek?

Bugüne kadar sadece ortaokulunda bir tane ilişkim olmuştu, o zamandan beri neredeyse hiç kız arkadaşım yok, kendimi yalnız hissediyorum. Hep böyle mi devam edecek, şey yapmaktan sıkıldım artık.
Hiç karşı cins arkadaşım yok, neden kimseyle ilişki yaşayamadım ve hep böyle mi devam edecek?
Cevapla