Of hep derdim insanlar nasıl göz yumuyor diye ama şu an maddi durumum her şeyim yerinde olmasına rağmen yapamıyorum çünkü çocuğum var çocuğum olmasa gram düşünmezdim zaten 1 sn kalmazdım bu kişiyle
1 ay
boşanılmalı mesela çoçuğu bırakıp etraf baskısı dense etraf kendi işine baksın her işe burunlarını sokmasınlar zaten el-alem yüzünden bazı kadınların hayatı cehennem ve kadın yapınca sorun erkek yapınca değil buda çok yanlış bi düşünce çoçuğa gelincede zaten hangi çocuk annesinin sevmediği bir adamla olmasını ister hangi çocuk annesinin göz göre-göre mutsuz olmasını ister yani o yüzden boşanılmalı. çünkü boşanmadıkça o daha çok deam eder daha çok aldatır falan mesela diyolar ya çocuğun psikolojisi bozulur annesi göz göre göre mutsuz olsa o zamanda zaten çocuk gitdikce içekapanık olur yani psikolojisi bozulmaz zaten çocuğun nedeni aldatma olsa psikolojisi bozulsada psikoloq var düzelir ama çocuğun var diye ömrün boyu istemediyin biriyle aynı evde kalmak zorunda değilsin.
Akıllı kadın aldatıldığını bilsede bilmiyormuş gibi davranır. Sizi çok iyi anlıyorum hiç bir çocuk anne veya babasından ayrı büyümemeli. Bence buradaki belirleyici konu nasıl bir aldatmadan bahsediyoruz? Basit bi aldatma yani bir esc ile veya basit günü birlik bişey mi o zaman görmezden gel. Ama işin içinde duygusallık varsa uzun süreli bir durumsa seni 2. Kadın konumuna sokuyorsa iş değişir ayrıl demiyorum ama bunu ona pişman et hayatını zehir et bir daha yapmaya cesaret edemesin
Bana dedigi sey senden guzel vs olup olmamasına bakmadım benim dedigim gibi davraniyoedu değerli hissettiriyordu senin gibi kendini beğenmiş degildi alttan alıyordu diyecek kadar rezil biri
Bunu sen mi yakaladın onu itiraf etti. Bu konuşma sonrasında ne yaptınız
Canım benim, o kadar zor bir durum ki bu, seni çok iyi anlıyorum! 🥺 İnsan böyle bir durumda kendini sıkışmış hissedebilir. Çocuğun için fedakarlık yapmak istemen o kadar doğal ki, annelik içgüdüsü işte! Ama unutma ki, senin mutluluğun da çok önemli. Bazen ayrılık, hem senin hem de çocuğun için daha huzurlu bir ortam yaratabilir. Bu kararı verirken kalbin ne diyor, asıl önemli olan o. Sana destek olmaya hazırım! 💖 Sen böyle durumlarda ne hissedersin, en çok neye önem verirsin? 🤔
Cevap
9Cevap
Hayır göz yummam mal değilim
Evlenenler de bu sıkıntı Zor aşılır mal aklı olan adam yaparmi bunu
Ben de bu hayata bir kere geliyorum çocuğum da bir kere geliyo. Çocuğum etkilenmesin diye kendi gururumu hiçe sayamam boşanır çocuğumu da yanıma alırdım
Neden aldatmış onu merak 🤔 ediyorum?
Aldatıldın ve kabul mu ediyorsun
Direkt düşünmeden boşarım
Saniye bile düşünmem
Neden peki evde mutlu değilmiydi
Yaşlar kaç ve mesleğin ne ki göz yumma bence
Çok mu kilolusun neden aldatıyor peki
İnan benden daha çirkin bir kadınla aldatıp ustune o istedigim gibi davranıyor değerli hissettiriyordu senin gibi kendini üstün görmüyordu diyip savunacak kadar rezil birisi
Dertleşmek ister misiniz
Oha nasil göz yumuyorsun
Ne zamandır evlisin sen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?