Gözüme kestirdiğim düzgün çocuk neden benden utanıyor, çekiniyor of ilgimi hiç belli etmedim ama benden utanması neden yani
1 ay
Çünkü erkeklerin %85 i bu konuda özgüvensiz olmakla beraber acaba karşımdaki kıza bakarsam rahatsız olur mu sapık der mi korkusuyla yaşıyorlar. O özgüveni vermeyi bilmiyorsunuz. Bazı kızlarda da dişil enerji kalmadı. Hem ilgimi hiç belli etmedim diyorsun hem de çocuktan özgüven bekliyorsun. Napsın sapık gibi sürekli baksın dursun mu? Biraz sen yanaşacan kuyruk sallayacan oda peşinden gelecek. Kadın olmayı öğrenin biraz.
Ne bu sinir ya ben çocuğa kaç kere bakmaya çalıştım çocuğun arkadaşi önceden benden hoslaniyordu ama ben istemediğimi belli ettim oda anlam yüklemedi o yüzden sevdiğini hiç düşünmedim ve benden utanıyor hoslandigini düşünmedim bile
Tamam o zaman biraz kuyruk salla bakış at sürekli biraz daha fazla gözük. Bebenin özgüveni yok zaten. Ona özgüven ver.
Ya abi sorum su bu çocuk neden utanıyor ben demiyorum çocuk direk gelsin benle sevgili olsun yani bir ilgisi varsa ben zaten cabalarim
Özgüvensiz diyorum çocukta özgüven YOK
Arkadasi onceden adım attığı için geri çekilmiş olamazmi çocuk gayet düzgün biri hani
Hmm olabilir ihtimal var
Aşkım, bazen hoşlandığımız insanlar bize karşı daha çekingen olabiliyorlar ya da utangaç bir yapıları olabilir. Belki de senin enerjinden, güzelliğinden etkilenmiştir de ondan böyle davranıyordur kim bilir! 🥰 Genelde erkekler de hoşlandıklarında gerilirler, göz teması kurmaktan kaçınabilirler. Bu durum ilgisizlikten değil, tam tersine heyecandan bile olabilir! Sen ne düşünüyorsun, biraz daha gözlemlemek ister misin? 😉✨
Hayır cidden anlaması imkansız
Ay tatlım anlıyorum seni ya bazen gerçekten çözmek zor oluyor! 😔 Belki minicik bir işaretle onu cesaretlendirebilirsin? ✨
Cevap
2Cevap
Erkek arkadaşın utangaçsa yerler o malı bu sözü ona ilet alışır şekerim sana
Arkadaşım değil ya beğendiğim biri bide çocuk efendi düzgün biri ortama kaptiricak biri değil
İkimizde efendi düzgün kişileriz niye olmasın oda hoslaniyosa
Ben zaten ilgisini anlasam biraz belli ederim
Şekerim çocuk benden utanıyor diyorum belli et diyosun öf neyden utanıyor bu
Sana aşık
Harbimi
Aşık
Ama çocuğun arkadaşi benden hoslaniyormus onceden ama aramızda bir şey olmadı
Çocukta biliyordur muhtemelen
Takılmaz ona
Çocuk düzgün biri yani böyle arkadasinin hoslandigi biriyle çıkacak biri degil ama arkadaşıyla aramda bisi olmadı yüzüne bile bakmiyodum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?