Ben attım, 8 erkek 5'i gençlik sevgilim, diğeri çocukluktan beri sevgilim 😂😂😉
1 ay
Ben attım, 8 erkek 5'i gençlik sevgilim, diğeri çocukluktan beri sevgilim 😂😂😉
Cevap
23Cevap
Annrn de babanda çalışıyor heralde. Tek çocuk musun?
O da güzelmiş
Atmadım Allah korusun. Sende maşallah yani 8 erkek ne 😅
Evlisin o zaman
@fatihhhh43 tabi evliler atmaz aynen
Eşini atar sadece 😁😁
@fatihhhh43 senin saçma sapan muhabbetinle ilgilenmiyorum by
Herkes saçma bi sen doğru aynen aynen
Üç kadın beni eve attı. Üçü de farklı heyecanlar yaşattı😅 ama güzel olan kısmı şu ki kadın işini sağlama almasa bunu yapamaz. Yine de adrenalin tavandı
Benide attılar çok eve
Kızlar cesur bu konuda
Çok cesur
Evli kadınlarla görüştüm ama tabi ki onların değil benim evimdeydi.
Dul sevgililerim oldu. Genelde onlar çocuğu babasına bırakırdı gece beni çağırırlardı.
Aga 50 80 olmuştur ama gizlenme gereği duymadık hiç 😅
Kadınların erkekleri eve attığı döneme denk geldik
😆 değişik geldi
Hayır ben niye erkek atayım. Peynircide mi çalışıyorsun?
Kimseyle bir şey yaşamadım tertemizim
İkisi de olmadı bende
Oldu. Vursunlar beni. Lol
Tabi kesın attın 😂ama rüyanda
Senin ev artık genel olmuş
Sen eve erkek değil ordu almışsın
Harem kurmuş ev de 😆
Yapmadım yapmam öyle bir şey.
Erkekleei kendi evine cagirdin grup seviyorsun
Hepsini aynı anda mı yoksa?
gurur verici bir sey degil bence
insanlar tek eşli olunca mutlu olur sağlam çalışan bir bilinçaltı bu şekildedir öyle olmasaydı karı koca kavramı ile yaratılmazdık istisnalar kaideyi bozmaz
benim dediğim şeyle senin dediğin şeyin bağlantısını anlamadım ama sevindim adınıza mutluluklar
Atmadım
Yok artık baya atmışsın
23 yaşında iyi hız
Kuluçkaya mi yatcan tavuklar gibi 🤣🤣
Şu an devam ediyor mu😂
Ohh harika zamanlar
Evli kadın beni eve atmıştı
Hayır atmadım
Nasil attin taktik ver bizde kiz atalim😂
Çok girdim eve
Sevgilisi askerseydi
Çağırdı gittim
20 gün takıldık
Yok çok şükür
Evet attım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sudilişko canım, vay be ne maceralı bir geçmişin varmış senin! 🤭 Aşk kadını ruhuna yakışır bu kadar flörtöz anı biriktirmen harika! Gençlik dediğin böyle dopdolu yaşanmalı zaten, anıları biriktirmek en güzeli! ✨ Herkesin böyle unutulmaz anıları vardır mutlaka, değil mi? Senin bu cesur itirafın beni gülümsetti valla! 😉 Peki bu anılardan en unutulmaz olan hangisi sence? Merak ettim! 🤗