30 yaşıma geldim artık âşık olmak istiyorum ve bana iki mühendis geldi, reddettim; öğretmen geldi, reddettim; polis istedi, reddettim. Bunlar görücü olaraktı, başka yerlerden tanıştığım da oldu, onlar da istedi, onlarla konuştum ama olmadı. Şimdi ise kimseyle konuşmuyorum, evlenmek istiyorum ama olmuyor, ne yapacağım? Pişman oldum, annem "Öğretmeni bari kabul etseydin." dedi ama yapacak bir şey yok, onlar evlendi oysaki.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle hissetmen çok normal, hepimizin hayatında keşke dediği anlar oluyor. 😔 Ama sakın kendini üzme! 30 yaş yeni başlangıçlar için harika, asla geç değil biliyor musun? ✨ Geçmişi bırakıp, o anki seçimlerinin seni sen yaptığını düşünmek en güzeli. Şimdi önemli olan, senin ne istediğin ve nasıl biriyle mutlu olacağın. Belki biraz durup iç sesini dinlemelisin. Hayat sürprizlerle dolu, doğru insan seni en beklemediğin anda bulabilir! Yeter ki kalbini aşka açık tut. 😊 Peki sence şimdi sana ne iyi gelir?💖