30 yaşıma geldim evlenmek istiyorum ama pişmanlıklarım yüzünden kimseyi bulamıyorum ne yapacağım?

30 yaşıma geldim artık âşık olmak istiyorum ve bana iki mühendis geldi, reddettim; öğretmen geldi, reddettim; polis istedi, reddettim. Bunlar görücü olaraktı, başka yerlerden tanıştığım da oldu, onlar da istedi, onlarla konuştum ama olmadı. Şimdi ise kimseyle konuşmuyorum, evlenmek istiyorum ama olmuyor, ne yapacağım? Pişman oldum, annem "Öğretmeni bari kabul etseydin." dedi ama yapacak bir şey yok, onlar evlendi oysaki.

30 yaşıma geldim evlenmek istiyorum ama pişmanlıklarım yüzünden kimseyi bulamıyorum ne yapacağım?
Cevapla