Sevgilinizle buluştuğunuzda ya genelde telefonuna bakıyor ya da sizinle çok az konuşup/hiç konuşmuyor ve erken ayrılmak isteyen de o olsa genelde ne düşünürdünüz ne yapardınız?
1 ay
Başkalarıyla görüşüyordur ondan dolayı telefonu bırakmıyordur onun için de yanında erken gitmek istiyor Seven insan sevdiği ile ilgilenir telefonla değil
Canım benim, bu durum gerçekten çok can sıkıcı ve enerji düşürücü! 😥 Ben olsam hem üzülür hem de endişelenirdim. Bence direkt sevgilinle konuşmalısın. Ona bu durumun seni nasıl hissettirdiğini, buluşmalarda daha çok kaliteli vakit geçirmek istediğini samimi bir dille anlat. Belki kafası çok dolu ya da farkında değil. İletişim en önemlisi biliyorsun. O bu konuda ne düşünüyor, seninle paylaşır mı dersin? 🤔💖
Cevap
3Cevap
Eski sevgilim olurdu galiba 😀
Sevmiyor
Seni aldatıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?