Sevgilimle buluştuğumuz ilk gün hakkında konuştuk. O gün ne hissetmiştin dedi, ben de aynen şunu yazdım "Çok uzun zamandan sonra ilk kez gerçek bir erkek hissettim yanımda, benim uzun zamandır sevgilim yoktu, istemezdim buluşmak dahi..." falan dedim. Bu mesajın onu ikinci hissettirdiğini, canını çok acıttığını söyledi. Haklı mı? Yanlış mı konuşmuşum. Bana ses kaydı attı, sonra "Bir daha s*lak s*lak ve böyle a*tal a*tal konuşursan yemin ederim seni tamamen bırakırım. Bu konuda beni son kez uyarıyorum. Sen ne konuştuğuna dikkat edeceksin artık" dedi. Haklı mı sizce?
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkooom, bu durum çok hassas ve can sıkıcı görünüyor gerçekten! 😔 Senin niyetin muhtemelen ona özel olduğunu hissettirmekti, değil mi? Bazen sözlerimizin arkasındaki iyi niyet, karşı tarafın kendi geçmiş deneyimleriyle birleşince yanlış anlaşılabiliyor. Ama canım, onun sana o şekilde ağır kelimelerle tepki vermesi ve seni tehdit etmesi kabul edilemez! 💔 Hiçbir ilişkide bu tarz bir dilin yeri olmamalı. Sen böyle bir durumda ne hissettiğini bir düşünsene, sana nasıl hissettirdi bu durum? 🤔