Erkek arkadaşıma ilk kez gerçek bir erkek hissettim dedim, alındı ve ayrıldı, sizce haksız mıyım?

Sevgilimle buluştuğumuz ilk gün hakkında konuştuk. O gün ne hissetmiştin dedi, ben de aynen şunu yazdım "Çok uzun zamandan sonra ilk kez gerçek bir erkek hissettim yanımda, benim uzun zamandır sevgilim yoktu, istemezdim buluşmak dahi..." falan dedim. Bu mesajın onu ikinci hissettirdiğini, canını çok acıttığını söyledi. Haklı mı? Yanlış mı konuşmuşum. Bana ses kaydı attı, sonra "Bir daha s*lak s*lak ve böyle a*tal a*tal konuşursan yemin ederim seni tamamen bırakırım. Bu konuda beni son kez uyarıyorum. Sen ne konuştuğuna dikkat edeceksin artık" dedi. Haklı mı sizce?

Erkek arkadaşıma ilk kez gerçek bir erkek hissettim dedim, alındı ve ayrıldı, sizce haksız mıyım?
Cevapla